... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
Rtep
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 16.7.2020
Kraj: Zahraničie

Cukání motoru po zahřátí

Štvrtok, 16. Júla 2020, 08:53

Ahoj, zdravím všechny, přicházím s dotazem. Bmw e46 r.v.2001 320d 100kw

Po zahřátí motoru, ujetí zhruba 30-40 km auto začne cukat, koktat,při tom černě kouří, jak kdyby nedostával palivo. Za studena jede skvěle,startuje na první,zkoušel jsem bez problému 160..omlouvám se za porušení předpisů. Egr zaslepen
Co jsem kontroloval: otevřená nadrž pod sedadlem vzadu, podavací čerpadlo vyndáno, vyzkoušeno v kýblu s naftou, tlak jsem neměl jak měřit, bohužel..vyndáno i na druhé straně kde je vratka, vše vypadá ok Motor vyzkoušen na " transfuzi" tzn. dvě hadičky a kanystr napojený za palivovým filtrem napřímo na čerpadlo..problém přetrvává, tím bych vyloučil podavací čerpadlo.
Vyměněn palivový filtr, měněno relé palivového čerpadla
V podsatě postupně odpojovány všechny čidla, váha a zkoušeno, žádná změna, cuká.
Po napíchnutí na diag..chyba která i po vymazání naskakuje...snímač polohy jehly...ten je ve vstřiku nejblíž kabině, do jediného vede kabel.Když ten kabel odpojím je to pořád stejné, žádná změna. Otázka Dnes se automechanik divil že řídící vstřik je na 4 válci, podle videí na youtube to tak bmw má. Je to správně? Ten vstřik má v sobě cívku, myslíte že je možný že začne zlobit až po tom zahřátí? Za studena můžu točit do 4000 otáček a ani cuknutí, žádný kouř, úplná krása.Fungoval by takhle vadný vstřik? Dnes jsem sledoval hodnoty na diagnostice a zjistil jsem že požadovaná hodnota byla 1000, myslím že plnícího tlaku, a skutečná nižší, 650. Váha vzduchu? když ji odpojím pořád cuká. Tenhle motor má slavnou VP 44, ale myslím že kdyby byla po smrti tak to ani za studena nejede. Auto mě tu zůstalo, že ho mám nechat sešrotovat,loni na něm dělal rozvody a turbo. Ale nechci do starý mrchy nějak sypat prachy. Všichni mechanici hned čerpadlo to je, vstřiky vyměnit a může to být uplná blbost. je tam utržený čidlo venkovní teploty, počítač ukazuje +50 ,ptal jsem se a prý to určitě nemuže mít vliv. Kdyby třeba někdo radu. Mějte se

Více na:https://www.bmw-club.cz/forum-tema/cukani-motoru-140726

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 23 neregistrovaných