... všetko o BMW ...
nejakymarko napísal:Peqpek prosím ta, je veľký rozdiel medI F31 a F34 (čo sa týka spoľahlivosti atd, nie rozmerovo, tam to je samozrejme v prospech GT-čka)
Plánujem kúpu konkretnej 320xd tak či sa niečoho extra báť
Ďakujem
pablohablo napísal:Nove je z BMW to v SK. Je to z fabriky manazerkse auto F31. 6 mesiacov stare. cca 7000 km. Ale predavaju to ako nove co sa tyka zarukynove 318i myslis fungel 0km g21 ?
boborjelotor napísal:42% oproti cenniku. Je to dopredaj F31. Nie novy model. Uplne hola nie je. Ale vybava fakt nic moc.318i sa ako manual nerobi, len 318d a 320d sa robia ako manual.
aku ti dali zlavu na advantage model, ktory takmer nevidno ani na skladovkach, bez vybavy?
rozdiel medzi f34 a f31 je velmi velky co sa tyka priestoru na zadnych sedadlach aj praktickeho vyuzitia kufra, rovnako pohodlnejsie nastupovanie/manipulovanie detskej sedacky. To auto celkom potrebuje mpaket aby nevyzeralo ako tucna Berta zozadu.
Fuxxo napísal:Ja mam ponuku na F31 318i za podbnu cenu ako ten dovoz. Nova G21 sa za podobnu cenu tej dovezenej jazdenky fakt neda. Nedostanem sa pod 30k ceny.urcite G21 so zarukou a 0km. alebo kludne aj 5000km nejaku predvadzacku s lepsou vybavou..
pablohablo napísal:Dik. S cim ratat pri 200000km? S akymi nakladmi okrem rozvodov?volal diplomaticky/fleet obchodak ze ci nevyskladame daky 5er, cize normal objednavka a rovno ze 35% discount. asi konec kvartalu nevim.
No sme tu na tej vecnej krizovatke ze ci jazdeny 80000km nalozeny bmv, alebo holy bosy s 0km, alebo jebat celu vrtulu. tu hodne zalezi na osobnych preferenciach a skrolnosti, pre mna G21 318i s 0km v plnej zaruke urcite lepsia volba ako nejaky dovoz s 90000km co je v podstate polovica ekonomickej zivotnosti bmv. Ja by som ako minimum bral sport line s live cockpit plus, ale to som ja, OP bude najlepsie vediet co mu treba.