... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Štvrtok, 14. Mája 2020, 18:49

Zdravim chlapi, potrebujem rady od skusenych, aj ked sa to tu uz mozno riesilo, nikde som nenasiel jednoznacnu odpoved. Potrebujem dvihnut zadnu cast auta a podlozit podpery, podpery dam na miesta kociek kde sa dava zdvihak, predne kolesa podlozim aby auto nikam neutieklo a rad by som zdvihol celu zadnu cast auta, nasiel som par obrazkov za co je mozne auto dvihnut, ide o model E60 LCI 2009, niekto odporuca diferak, niekto zas diferak ale vylucne zadnu cast diferaku a niekto zas ten cross support bar pred diferakom. Mam obavy aby som nestrhal napravnicu alebo silentbloky diferaku ci nezatazil prilis diferak, tu je ten cross suppor bar, kde niektori podkladaju hever avsak tam mi to pride celkom nestabilne
Obrázok


moznost je aj podlozit hever pod zadnu cast diferaku uplne na tu hranu kde uz diferak konci, to znamena ze za tu hranu, kde diferak konci by to bolo najlepsie? tam mam celkom obavy ci sa nemoze taktiez auto zosmyknut, je lepsie tam dat kusok dreva pripadne urobit nejaku drazku aby to do toho diferaku lepsie zapadlo a auto sa nijako nezosmyklo? Dakujem za vsetky, su to dost drahe zalezitosti nechcem nic strhat ani znicit preto by som bol rad ak by sa k tomu vyjadril niekto, kto to ma uz odskusane...
Obrázok
 
Napster050
Príspevky: 1710
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: E39, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Piatok, 15. Mája 2020, 00:15

normálne presne tak ako je to na tom obrazku som dvihal E39 aj E92 už nespočet razy.
na tom diferaku je dosť velka rovna plocha aby to tam držalo.

nesmu sa tam dvihať M modely, lebo maju hlinikovy kryt s chladičom.
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Nedeľa, 17. Mája 2020, 09:03

Napster050 napísal:
normálne presne tak ako je to na tom obrazku som dvihal E39 aj E92 už nespočet razy.
na tom diferaku je dosť velka rovna plocha aby to tam držalo.

nesmu sa tam dvihať M modely, lebo maju hlinikovy kryt s chladičom.
a ak dviham len jednu stranu a chcem niekde podlozit podperu mozem tu? pod napravu? alebo sa moze poskodit napravnica?
Obrázokupload photos and share link
 
Napster050
Príspevky: 1710
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: E39, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Nedeľa, 17. Mája 2020, 19:11

tam sa ti to akurát tak zošuchne, alebo dojebeš te šroby, alebo dojebeš zdvihak.... ked chceš jednu stranu, zdvihni to za dvihaciu kocku
 
Užívateľov profilový obrázok
Patopojo
Príspevky: 155
Registrovaný: 14.7.2019
Auto: BMW 520d touring F11
Kraj: Nitriansky

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Pondelok, 18. Mája 2020, 17:48

Ale on chce zdvihnúť súčasne obe zadné kolesá....Skrutka to vydrží nieje je z blata, no čo na to nápravnica nech poradia skúsenejší ak už experimentovali...
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Pondelok, 18. Mája 2020, 20:22

ja chcem zdvihnt jednu stranu a podlozit podperu... potom oproti stranu a podlozit podperu... najlepsie dvihnut za diferak a podlozit obe podpery na miesto kociek ale tie lacne dvihaky to nedokazu dvihnut, je potrebny vacsi dvihak preto hladam alternativu ale ak sa to proste neda nebudem spekulovat aby som nieco nedokafral
 
Napster050
Príspevky: 1710
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: E39, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Pondelok, 18. Mája 2020, 22:07

neviem čo furt špekuluješ... tým malým pojazdným zdvihákom z lidla som dvihal niekolkokrat E39 za zadny diferencial...
ten zdvihak je do 2T, cele auto važi 1,8T, ty dvihaš len polovicu z toho. Keď to zdvihák nedokáže, tak ho treba zahodiť.
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Pondelok, 18. Mája 2020, 23:25

dvihne samozrejme s vahou problem nie je, problem je ze nie do tej vysky, ktoru potrebujem, ledva sa kolesa odlepia a uz je na doraz.... proste ten diferak je vysoko na 18tkach kolesach
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Utorok, 19. Mája 2020, 09:19

Tak si zober 2 či 3 krátke drevené laty a daj ich medzi hever a diff.
Nur Original ist Legal.
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Streda, 20. Mája 2020, 22:10

nemoze sa to z tych dosiek zosmyknut? mam ich nejak pripevnit k heveru?
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Štvrtok, 21. Mája 2020, 07:33

Ak si nešikovný, tak sa ti zošmykne hocičo, ak to podložíš normálne tak nie. Niekedy sa dá auto vypodložiť aj za úchyty gúm stabilizátora, že zdvihneš auto za normálne zdvíhacie body a ak máš tie stojky s takým pol oblúkom a pod tým úchytom stabíkov je miesto, tak sa to dá za to nádherne uchytiť. Robil som to tak párkrát ale na predku na inom aute. To uloženie je tuším aj na E60ke uchytené o celú nápravnicu čiže tam sa tomu nemá čo stať.
Nur Original ist Legal.
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Piatok, 22. Mája 2020, 20:01

Nemozes prosim zakreslit kde presne to na E60 najdem? skusim to podlozit tam... dakujem
 
Simonis
Autor témy
Príspevky: 106
Registrovaný: 27.10.2018
Kraj: Košický

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Pondelok, 25. Mája 2020, 22:20

Milosss napísal:
Ak si nešikovný, tak sa ti zošmykne hocičo, ak to podložíš normálne tak nie. Niekedy sa dá auto vypodložiť aj za úchyty gúm stabilizátora, že zdvihneš auto za normálne zdvíhacie body a ak máš tie stojky s takým pol oblúkom a pod tým úchytom stabíkov je miesto, tak sa to dá za to nádherne uchytiť. Robil som to tak párkrát ale na predku na inom aute. To uloženie je tuším aj na E60ke uchytené o celú nápravnicu čiže tam sa tomu nemá čo stať.

Vzadu nie je nic take, iba ze podlozim priamo za silent diferaku, ako na obrazku...
Obrázokfree online image hosting
este je moznost dvihnut takto podlozenim hranola, ale tu to podklada skor pod tu prednu cast diferaku je to mozne dat aj tam? na tu hranu zadnej casti diferaku tam to je dost male, ten hranol by som tam nedaval
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Utorok, 26. Mája 2020, 06:13

inak otazka do plena, je to OK pre silenty diferaku ktore su tam primarne preto aby drzali diff s pripojenymi dielmi (poloosy, kardan atd.) co je radovo par desiatok kil, ze sa bude dvihat auto o diferak teda na tych silentoch bude zrazu visiet niekolko stovak kil?
ja by som to nerobil, na bezne veci staci zdvihnut jednu stranu a ked potrebujem cele auto mat v lufte idem na stlpovy zdvihak
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1881
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Kam hever vzadu? diferencial, cross support bar?

Utorok, 26. Mája 2020, 07:05

Pozorujem tu temu od kedy ju Simonis zalozil, tzn. uz 12 dni #-o ](*,) o banalnej kokotine, nechcel som prispievat, ale uz mi to neda lebo to je neskutocny cringefest.

Skoro kazdy co ma pojazdny zdvihak dviha auto za diferak a este som nepocul zeby sa dakomu daco stalo.
Ked na to nemas nervy alebo sa bojis daco robit na aute tak to jednoducho nerob, boli ti uz dane typy ako postupovat, proste to odparkuj na rovnu vodorovnu plochu daj medzi hever a diferak nejaky kus dreva, gumy alebo aj poskladanu handru a vybavene, samozrejeme treba zaklinovat predne kolesa.

Silentom pre diff sa nema co stat, su plne, ked tomu dobre priknedlis v nizkej rychlosti v nizkych otackach tak tiez dostanu dobre zabrat, takze nevidim problem dvihnut auto za diff.
Ked menim kolesa tak dviham za bok auta a dviham ho cely tzn. cela strana je vo vzduchu, takisto bez problemu.

Debata na 12 dni ako a kde dvihat auto.... fakt mam dost.... :roll:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných