... všetko o BMW ...
Ego napísal:teraz čítaj pozorne, N52B25 je najväčšia mrdka na svete a mal by si sa jej vyhnúť oblúkom!!! Keď už tak strašne chceš, tak výhradne N52B30.
Hlavný problém pri N52B52:
-praskanie blokov pri druhom valci.
-lenivá blbosť
-N52B30 je úplne inde pocitovým záťahom
-spotreba takmer identická
-spotreba oleja už pri 100k km može byť 1l na 500km!
Ale ak silou mocou chceš nech sa páči... Odporúčam naštudovať následovné:
Myslim ze tu bolo viacero majitolov tohto motora, ale o praskani som nepocul. Problem je so spotrebou oleja, ja som mal cca liter na 3000 km a vodna pumpa odchadza,mna to stretlo pri 180 tis km oprava cca 400 Eur.
Ten co si vymenoval ty je priamovstrekovy a tvori sa v nom karbon,plus ma este dalsie problemy cize uplne ok to neni tiez.
Co sa tyka vykonu je na tom lepsie a spotreba je o nieco mensia.Kulturou chodu sa ale B25 nevyrovna, taktiez z 2.5 220 koni mi teda nepride malo
crooks napísal:- legenda vraví že BMW má drahý servis, tí čo prechádzali z inej značky, myslíte že naozaj zaplačem?..Prechádzam z Mazdy 3 benzín, o nej sa tiež hovorí že má pomerne drahý servis. Bavme sa prosím o obyčajnom servise, nie autorizáku
- Je teda možné že pod podlahou nie je miesto pre rezervu? Neinformoval sa niekto či je aj iná možnosť umiestnenia nádrže?