... všetko o BMW ...
pablohablo napísal:Aj v 2007-om bol ešte M47.Prve e90 z roku 2005/2006 sa robili aj s m47 motorom, ten bol v poriadku a celkovo vnimany ako velmi spolahlivy, akurat pri vyssich km castejsie menit olej kvoli ojnicnym loziskam a zaslepit vyrive klapky aby ich motor nenasal. neskorsie e90 maju motor n47 kde pri cca 150-200000 je odporucane vymenit rozvodovu retaz motora (1000 euro a vyssie) nakolko sa natahuje. Vyvarovat sa xdrive a autam ktore maju neorigo DPF. Pozeral by som auta ktore uz maju nejaky ten vacsi servis za sebou (spojka, tlmice, vstreky, remenica,..) lebo dat daku zanedbanu e90 naporiadok to zahuci aj 5000 za par rokov len taky fukot. Diely ktore robi len BMW alebo len BMW ich robi poriadne (lebo nahrady vydrzia hovno) su drahe cize treba ratat ze takych minimalne 1000–1500 rocne na servis.
upir156 napísal:Aj v 2007-om bol ešte M47.
PeqpeK napísal:Iba prve mesiace
upir156 napísal:Edit,: Teraz som ešte pozeral a od 2/2007 sa súčastne robil aj N47 až do 8/2008Pokiaľ sú prvé mesiace polrok, tak hej. Ja 30.5/2007 M47. Takže môže s kľudom pozerať aj 2007-ky. Inak podľa bmwfans by mali byť ešte aj 8/2007 M47N2.