Piatok, 16. Augusta 2019, 20:30
Ahoj, já si s NOX senzorem užil taky své. Mám stejný typ motoru, co máš ty. Přesně jak říkáš, chyby na diag, nespouštěl se stratified režim, spotřeba 8..9 litrů. A na studený motor se to kolikrát nechtělo rozjet, škubalo to jak kráva. Bimmerprofs.com hodně pomohli, nicméně mám známého, který umí sehnat v rakousku sondy od NGK, které se pak naletují na původní řídicí modul. Cena za tuto novou sondu vychází cca na 3000Kč,-...navíc musím s klidem říct, že to není žádná Čína, Aliexpress, Ebay, apod. a funguje skvěle. Cena za originál senzor 13 000,-Kč je dost skok proti samotné sondě. Tak jsem ji vzal, jen se to musí letovat pod pájecí kapalinou na nikl, jinak se cín nechytá. A šlape bezvadně. v ISTĚ se udělají adaptace nového senzoru, příp. nové adaptace motoru, regenerace denox katu. Pokud váš motor nemá zlikvidovaný nox kat, tak máte vyřešeno. Mně se bohužel "zaplnil" vždy při 420mg a vyžadoval regeneraci...tj. každou vyjetou nádrž. Nezbývalo tedy, než koupit NOXEM 130 za 9500,-Kč a je to to nejlepší, co se dá udělat. Teď jezdím za 5,5...6 litrů na R16 kolech a jsem spokojený...a doufám, že bude s nox systémem navždy pokoj. Jinak kdyby někdo potřeboval NGK sondu, přeletování, nebo samotnou výměnu a nakódování, tak není problém poradit nebo případně udělat, stačí napsat sz. Doufám, že jsem s tímto příspěvkem pomohl a jestli máte otázky, tak feel free! :-)