... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
jararak napísal:aky si mal interval vymeny oleja? kolko este do vymeny? ak by to bolo turbo, tak mne strihlo osku turba len tak, nic nepiskalo, nehucalo, olejova vymena bola vynechana, chcel som to zaokruhlit na rovnejsie kilometre.
PeqpeK napísal:Auto nema podtlak? Kde? Alebo co si tym mal na mysli? Keby si nemal podtlak nejde ti ani posilovac brzd.
Ak by bolo turbo uplne v pecku tak by ti neslo bud v nizkych alebo vo vysokych otackach...
PeqpeK napísal:Nechapem teraz, ze preco to riesis za mechanika na fore. Bud vie co robi a ako to funguje alebo to daj inemu.
Takyto symptom, ze auto nema “podtlak” resp. v tomto pripade netaha vzduch z filtra moze byt poskodena/zle nasunuta/prasknuta hadica na sacej strane turba, tym padom tade nasava falosny (vahodu vzduchu) nezmerany vzduch (co by vysvetlovalo aj to EGR, ktore mu pravdepodobne vypisala diag).
Ked ti tu niekto napise, ze je v pecku turbo, tak ho hned slepo vymenis? :) Takto z tychto matucich popisov to tu nevyriesime a bude sa tu strielat z brucha. To treba vidiet
pka napísal:V ktorom servise to mas teraz?
TT-SIMIK napísal:Pri vymene egr sa tam nieco robi s tesnenim? Ta hadica co ide z filtra je z dvoch casti, skor by mu do nej nieco muselo spadnutKed robil egr mozno nieco posral.....Kludne mu mohlo spadnut tesnenie z nasavaca na turbinu napr,alebo hocico ine.......keby odislo male turbo velke nemusi ist von!!!!
srsenvilko napísal:ide o to ze auto mu v pohode slapalo az na konci mu daco prasklo a sicalo....neviem co to moze byt ale na moj laicky pohlad to turbo neni