... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
janest napísal:Dakujem za dobry prispevok :1.Odvzdušnenie - nebolo zapnuté zapaľovanie.
2. Elektrický ventil kúrenia slzí keď sa otvára.
3. Veľa chladiacej zmesi.
4. Nemusí to byť fridex. Niektoré zmesi do ostrekovačov tiež smrdia ako glykol.
braňo napísal:V tvojom pripade to bude vakuova pumpa tam tecie na zvody toto ja už mam vyriešene , material 2 okruzky opravna sada = 10€. Ja viem ako smrdi fridex kedze toto nie je moja prva oprava chladiacej sustavy. Horsie je ze uz vsetko mam nove okrem spominaneho ventila kurenia .... o to je to horšie. V živote som nepočul aby sa tolko stracala voda ako na tychto autach .... Ludia jazdia 400-500 tisic a toto neriesia ja mam iba 220 tisic a komplet hadice pomenene ...Ahoj,
mám v e46 ten istý motor. Podobný problém. Nie som si istý či je smrad z vody. Ja mám pocit že to môže byť aj spálenina oleja. Voda sa nestráca, resp nie tak aby som musel dolievať. Dolievam olej. Okrem toho, že ho žerie tak aj tiekol olej. A vraj preto bol ten smrad. Od leta mám vymenený separátor s hadicami a pretesnenú olejovú vaňu, Pod autom už ani kvapka. Olej dolievam stále. A smrad podstatne menej, len krátko po naštartovaní (max. 2 min). Ja mám pocit ako keby bola kvapka oleja povedzme na výfukovom potrubí a tá sa pri zahriatí odparí a dostane do nasávania kúrenia...