... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

N43 318i 320i

Pondelok, 1. Januára 2018, 17:31

Cauves,

mam tu jeden taky pripad zaujimavy.. kamos ma E90 318i LCi
samozrejme po nejakom case ten vykon zacal byt menej dostacujuci, a vymyslame stale co s tym..
takze prva otazka, auto ma N43B20 motor 105kW verziu, ALE:
- je to dovezene z holandska a zaroven je v nom toto: S843A Power reduction, cize to ma vo finale 100kW a je to fakt lenive, az priliz.

cize dve otazky:
- aky rozdiel je medzi 318i a 320i, docital som sa na nete ze software + sanie
- akym sposobom postupovat, dat tam seriovy soft z 320i, alebo to rovno nechat chipnut a je tam sanca ze sa z toho vytazi este o par kw a nm viac? jasneze nie vela, lebo sak maly atmo motor, ale predsa, ked uz sa to bude robit, asi bude lepsi ten klasicky chip nie?
- je mozne tym padom ist zo 100kW na 125+kW? to by mohlo celkom pomoct tomu autu :-D

diki za rady

edit:
som presiel ETK a podla toho je vsetko zhodne s 320i dokonca vela veci aj s 316i.. napriklad vstrekovace, komplet vrchna cast sania s vahou vzudchu, skrtiacou klapkou a filtrom vzduchovym..
rozdiely som nasiel akurat vo vacke, ktora je zhodna s 316i, a v sacom potrubi ktore je iba pre 318i.. takze asi tam budu tie hlavne rozdiely :-/
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných