... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

obchodna sekcia
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Swilr Flaps - virive klapky N57

Streda, 24. Augusta 2016, 11:54

Caute.

Riesil uz niekto virive klapky na tomto novom type sania pri motoroch N57. NIekde som cital, ze to je uz domyselnejsie prepracovane pri tomto type sania, ako pri predchadzajucom, kde bolo potrebne menit klapky alebo nahradit zaslepkami.

Vdaka za info.
 
Diabllo007
Príspevky: 111
Registrovaný: 3.12.2015
Auto: BMW F10
Kraj: Košický

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Streda, 31. Augusta 2016, 16:38

Ja sem to resil u 530D F10...diagnostika napsala chybu s klapkami...oteviraly se asi na 60procent...byly zanesene karbonem...stacilo rozebrat vycistit a jedou jako novy...;-)
 
Užívateľov profilový obrázok
chefino
Príspevky: 1438
Registrovaný: 22.1.2009
Auto: E60 530xd LCI
Kraj: Bratislavský

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Streda, 31. Augusta 2016, 18:56

E60 LCI 530xd 173kW mala swirly please?
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Štvrtok, 1. Septembra 2016, 08:01

Hej mala, ale vraj su neni problemove.
Inak motory N57 zvyknu kokocky karbonovat. Ja som daval moj teraz precistit.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
zollo
Príspevky: 418
Registrovaný: 22.9.2012
Auto: E60 535d
Kraj: Banskobystrický

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Sobota, 3. Septembra 2016, 18:33

nieco konkretnesie k tomu precisteniu (metoda, rozsah,atd)?? dik
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Nedeľa, 4. Septembra 2016, 16:21

Konkretnejsie ti povedat neviem. Dal som to do servisu a vravim reku chlopi kuknite, ci neni motor a sanie su neni zasvinene.
Na druhy den mi volali ze hej, ze to idu cistit a musia nakupit v BMW aj nejake tesnenia nove...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Pondelok, 5. Septembra 2016, 08:36

Konkretnejsie.Klasika, rozobrat, vybrat, dobre vycistit, aj wapkou a poskladat a dat spat. Zamerat sa aj na hrdlo "saxofonu", tam je sanie najuzsie a najviac bordelu. Zaslepovat sa to neda, ako na E46/E6x. Ale klapky aj po tych KM vyzeraju velmi dobre. Vycistine vsetky diely som uz nemal sil fotit, tak aspon ciste klapky, pre predstavu, ako vyzeraju v N motoroch. Nejake foto nizsie.
Prílohy
3 - Copy.jpg
2 - Copy.jpg
1 - Copy.jpg
4 - Copy.jpg
 
xener
Príspevky: 1600
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Pondelok, 5. Septembra 2016, 09:44

ja furt nerozumiem co za debila vymyslel EGR, davame vzduchove fiiltre aby nam isiel na spalovanie cisty vzduch , a potom tam pridaju sadze z vyhoreneho oleja ktore komplet zaseru cesty kadial ma ist len cerstvy, cisty a schladeny vzduch.
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Štvrtok, 8. Septembra 2016, 18:58

Nejako nechápem ako to tam funguje.
To idú výfukové plyny (alebo ich časť) z jednej diery do druhej?
A odtiaľ kam?
Keď sa to môže čistiť wapkou tak to asi nejde do valcov, či......?
Keď by som to čistí mechanicky tak ten bordel musí padať dovnútra. Nevadí to?
Som z toho pohlavný orgán. ](*,)
 
xener
Príspevky: 1600
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Štvrtok, 8. Septembra 2016, 19:32

egr ti pusta vyfukove plyny do nasavania vzduchu, kde sa s nim zmiesaju a idu do valcov na dalsie spalenie.
samozrejme nie vsetky, lebo to by bol potom uzavrety okruh a uplne perpetum mobile, len cast podla aktualnej prevadzky motora
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Štvrtok, 8. Septembra 2016, 21:27

A to čistenie?
neviem si predstaviť ako to vyčistíš bez toho aby sa ten bordel nedostal do sania a tým aj do valcov.
 
xener
Príspevky: 1600
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Štvrtok, 8. Septembra 2016, 23:52

no to musis vsetko pekne odmontovat z motora, nemyslel si si ze to wepkou striekaju priamo do sania v motore, vsak ? :D
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Piatok, 9. Septembra 2016, 06:32

Tak mi este prosim vysvetlite ako blbcovi, na co je to cele dobre?! Viem, ze EGR sa pouziva uz roky na benzinoch aj chrochtoch (aj na Astre z r. 2003 som to mal - viem to, lebo s tym bol problem...)
Pokial je na motore turbo (a to je dnes skoro vzdy), tak moze mat cerstveho a cisteho vzduchu kolko chce... tak naco tam pchaju spalene vyfukove plyny ?!
Alebo je to preto, aby tam toho kyslika nebolo az privela? A cim novsi motor, tym viac "vypaleneho vzduchu" primiesava (lepsie vysledne NOx) a tym padom viac karbonu v motore?
 
Užívateľov profilový obrázok
chefino
Príspevky: 1438
Registrovaný: 22.1.2009
Auto: E60 530xd LCI
Kraj: Bratislavský

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Piatok, 9. Septembra 2016, 06:51

Ako laik viem len že dvojité spálenie zníži emisie čiastočne. Či to má aj nejaký iný benefit, neviem.
 
Užívateľov profilový obrázok
Patricius
Príspevky: 1176
Registrovaný: 11.9.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: mám

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Piatok, 9. Septembra 2016, 07:32

Rychlejsie sa ohrieva studeny motor, preto je EGR funkcne len do urcitej teploty motora. Cim rychlejsie sa ohreje motor tym lepsie spaluje.
[E61 525dA] ex
[E39 530dA] ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných