... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Eduard Mraz
Autor témy
Príspevky: 31
Registrovaný: 6.2.2010
Auto: E 36 318i
Kraj: Bratislavský

Brzdové trubky e 36.

Piatok, 25. Marca 2016, 07:46

Zdravým klubáci. Blíži sa mi čas stk reku že mi slabo brzdí ručná tak že na tie zadné brzdy pozrem. Mám bubnové 318i. Všetko som rozobral vyčistil zložil a nastavil ručná už brzdí ale. Valčeky boli zahrdzavené takže treba vymenit lebo začali prepúšťať brzdovku. Tak som objednal a kukám že mi treba aj trubky čo idú z valčekou po hadičky lebo sú strhnuté hrany na holendroch a teda nech aj totok je nové. Objednal som trubky v bmw v dúbravke podla čísla a aj došli :D . Ale došli iba rovné slamky ](*,) čiže ich treba ešte poohybať a dopasovať. Teraz otázka ako sa dá v domácich podmienkach ohnúť tá trubka aby som hu neposlal do kytek? Pýtal som sa technika že čo to má byť že prečo nejsú poohybané a že to tak chodí normálne. Boha im =D> .Ako ste toto riešili vy?Kokos to už si majitelia starších verglou nezaslúžia ušetrit pár drobných jedna tá rovná slamka stála 11.50 evri.(prepáčte za dlhý výlev).
Dakujem edy.
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Brzdové trubky e 36.

Piatok, 25. Marca 2016, 08:40

Bud si nejako pomoz alebo si kup rucnu ohybacku za nejakych 15e
 
Užívateľov profilový obrázok
johnyfly1
Príspevky: 5880
Registrovaný: 1.9.2008
Auto: E36/316i compact
Kraj: Žilinský

Re: Brzdové trubky e 36.

Piatok, 25. Marca 2016, 08:56

jj ohybcka stoji par euro a spravis si to aj sam...