... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 00:29

Zdravím všetkých, potreboval by som vedieť, či môže začať horieť auto,ak zostane otvorený EGR...auto šľapalo ako hodinky,akurát vysoká spotreba a z ničoho nič začalo horieť...mechanik tvrdí, že dôvodom je otvorený EGR...ďakujem za pomoc
Prílohy
DSC_0029.JPG
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 08:10

cital som aj to druhe tvoje vlakno, pekne krasne odnes mechanikovi auto a nech to opravi a da do pôvodneho stavu, nieco ti tam dohnojil :evil:
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 08:38

jurkyLE napísal:
cital som aj to druhe tvoje vlakno, pekne krasne odnes mechanikovi auto a nech to opravi a da do pôvodneho stavu, nieco ti tam dohnojil :evil:

No auto je u neho...ja teraz potrebujem viacmenej dokázateľne argumenty, že to bola jeho vina...a sám sa do toho až tak veľmi nerozumiem a neviem čím sa mám ohradiť 8-[
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5328
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 08:45

hasil si to ty? videl si zdroj ohna?
stastie, ze si mal hasak po ruke co? teda ak si to hasil sam.. :shock:
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 08:51

SurrendeR napísal:
hasil si to ty? videl si zdroj ohna?
stastie, ze si mal hasak po ruke co? teda ak si to hasil sam.. :shock:

No hasil som to,pomohli mi aj chlapi z dodávky, čo šla hneď za mnou,ale bol som v takom strese a šoku (v aute sme boli aj s ročným synom,čaja s ním len utekala rýchlo het od auta),že som na mieste ani nepatral po príčine...akurát viem, že plamene šli niekde z pravej strany, medzi krytom motora a alternátorom....ale odkiaľ presne....netuším...viem len čo mi tvrdí mechanik
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 10:03

k tej zvysenej spotrebe si nemal aj smrad nafty? ze by ti vytekalo palivo akurat na take nestastne miesto kde sa to mohlo chytit od niecoho
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 10:19

ViktorDDD napísal:
k tej zvysenej spotrebe si nemal aj smrad nafty? ze by ti vytekalo palivo akurat na take nestastne miesto kde sa to mohlo chytit od niecoho

Spotrebu som mal až 13,5 po meste a cca 12,5 mimo mesto...a to som jazdil ekonomicky,naozaj...predtým, než som dal opraviť vstreky a vložiť dpf bolo cítiť naftu,ale zdá sa mi, že potom to už bolo fajn...tiež som si to myslel, ale mechanik tvrdí, že palivo nikde nevytekalo....
 
PetoK
Príspevky: 9691
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 10:30

Preboha vymen radsej mechanika... a vsetku skodu mu daj k nahrade...
 
acid
Príspevky: 199
Registrovaný: 26.2.2012
Auto: E60 530i 2004 MT
Kraj: Bratislavský

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 12:53

Zvysena spotreba a ohen v motorovom priestore znie ako unikajuce palivo. Urcite je to aspon jedna z moznosti.
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 20:36

No,takže dnes nám mechanik povedal, že odhalil príčinu...na 99% to bolo v mieste, ktoré nazval enginium...káble z prevodovky vraj neboli zaizolované a priamo sa dotýkali motora...mali sme robenú prevodovku v prevodovkovom centre, takže sa to ide riešiť ďalej...držte palce ](*,)
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 20:48

odpovedal som ti v druhom vlakne, naco by kto odiozoloval kablôe k prevodovke? pri motore? ](*,) pekne ta ten poliak taha za nos ](*,) najlogickejsie vysvetlenie je, ze plameň spalil izolaciu na kabloch, cize sa to stalo pri poziari a nie ze to bolka pricina poziaru :-s :-s
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12252
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Plameň pod kapotou

Piatok, 11. Marca 2016, 22:03

Kable k prevodovke idu uplne inokade ako kde bol plamen.....!!!
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
NorbertB
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 6.10.2015
Auto: Bmw 530d
Kraj: Košický

Re: Plameň pod kapotou

Sobota, 12. Marca 2016, 09:36

jurkyLE napísal:
odpovedal som ti v druhom vlakne, naco by kto odiozoloval kablôe k prevodovke? pri motore? ](*,) pekne ta ten poliak taha za nos ](*,) najlogickejsie vysvetlenie je, ze plameň spalil izolaciu na kabloch, cize sa to stalo pri poziari a nie ze to bolka pricina poziaru :-s :-s

Tak je pravda,že tesne pred tým bola robená prevodovka a vraj človek ktorý nám ju montoval tam už ani nepracuje a z toho centra sú ochotní to preplatiť...a že najviac to je obhorené práve v tom enginiu...čakám na foto, tak budeme múdrejší....
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6549
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Plameň pod kapotou

Nedeľa, 13. Marca 2016, 12:50

:mrgreen: :mrgreen: :D :D Vraj enginium.... :thumbup: Odpadnem.... :shock: :mrgreen:

Ten tvoj polsky mechanik musi byt asi na drogach. Taketo miesto, cast motora ci vyraz neexistuje :)

Ku prevodovke sa pripaja okruhly steker, je to rozhodne na uplne inom mieste ako tebe horel motor. Je to naspodu lebo kabel vedie do mechatroniky, no navyse je to este zo zadnej strany prevodovky, nie spredu smerom od motora.
Je tazko predstavitelne aby sa tam nejako odizolovali kable.
Ak vznikne taky poziar, je to na 95% elektrika, takze ten skrat mohol nastat niekde inde a aj niekde inde mohlo zacat horiet.
No tvrdit ze od EGR ventilu alebo o nejakom enginiu..... fff.. to je moc.... Ten tvoj mechanik je nejaky sarlatan.....

Tak isto detinske vyhovorky o ludoch co nieco montovali, ale zhodou okolnosti tam uz nepracuju, alebo medzicasom zomreli...
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: Plameň pod kapotou

Nedeľa, 13. Marca 2016, 13:07

enginium - čítaj ako "endžínium" ( odvodené z angl. slova engine - motor, v anglickej polštine znamená miesto okolo alternátora pod EGR ventilom, kde sa nachádza káblový zväzok pre automatickú prevodovku v BMW E60 )
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale tak, ked ti preplatia opravu, tak nie je čo riešiť :thumbup:
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných