Ďakujem za info!
V prvom rade: zistil som, že staršie stroje (E36), majú naozaj senzor úplne pod penou a je priamo položený/zalepený na kovovej základni sedačky. (
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Repair.htm ).
Moja E87 a tvoja E60 ale nebudú tento prípad - tam je senzor určite na vrchnej strane peny.
Nejaké videá na jutjube, kde sa refituje kúrenie do sedačiek, alebo výmena occu. senzoru, naznačujú (nikde to žial nevidím úplne presne), že správne poradie je: pena - ocuu - výhrev - koža.
Ďalšia info do kolegu, ktorý robí sedačky pre Hynd/Kia, hovorí tiež o "senzor rovno na penu - výhrev na to", aj keď to v žiadnom prípade neznamená, že to platí aj pre BMW. :-)
Rovnako si vravím, že ten senzor je "odporový" (so záťažou meniaci sa odpor), takže by pre neho vlatne nemuselo byť až také rozhodujúce, či je pod alebo nad výhrevom - tá hmotnosť zatlačenia tam bude plusmínus rovnaká v oboch prípadoch.
Z toho mi vychádza, že to mám zložené (skôr) správne (dal som senzor rovno na penu a výhrevy nad neho) a že chyba bude skor v nejakej kalibrácii, alebo to bude treba cez diagnostiku celé nejako zresetnúť. :-/
Tuto chalaník robí niečo také na E90 (najbližšia mojej E87)
https://www.youtube.com/watch?v=LiAe5zejNnw "Once the new cushion was installed, I had to use ISTA/P to properly code the new sensor. Before coding, the airbag control module had a hard fault code in regards to improper coding or sensor "missing". After properly coding the module to accept the new sensor, no fault codes returned and everything related functioned properly."
Môj senzor síce nie je "nový" (predtým v sedačke bez kúrenia fungoval), ale mám pocit, že toto bude cesta.