Nedeľa, 10. Januára 2016, 22:29
Miloš_330i napísal:Japan racing nemajú certifikáty?
Inak stačí naozaj prehodiť gumu na non runflat, teda klasickú a uvidíš ten rozdiel. Runflaty su naozaj maximálne nepohodlné.
Japan racing veru nemajú certifikát.
aktuálne mam 16" zimné non-Runflat a auto je tvrdšie ako e90 na 18" non-Ranflet s klasickým podvozkom. (overené na vlastnom zadku

)
Takže určite 17 a nato klasické gumy.
Ďalším problémom je atypický rozmer predných gúm ktoré nie sú zrovna lacné a výber absolútne minimálny 205/45/R18. A prezutie celého auta na klasické gumy sa pohybuj okolo 500€ , to ešte doložím 4 kila a mam obuté 17" ,pokoj a lepšie pohodlie.
/// V zákrutách už plyn neuberám /// to neplatí ak: je mokro,štrk,sneh, ľad,predpoklad stretu so zverov,ďalši predpoklad že nečíhajú zelený,nie je uprostred vozovky kráter, atď. ...už len nájsť takú zákrutu
1. E87 120d
2. Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD (ex)