... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

obchodna sekcia
 
superobo
Autor témy
Príspevky: 24
Registrovaný: 2.6.2015
Auto: bmw e90 330d lci
Kraj: Prešovský

Ojazdene BMW z Polska

Utorok, 1. Septembra 2015, 18:52

Zdravim,

uz dlhsie hladam e46 330i a jeden kus, ktory dost dobre zodpoveda mojim predstavam som nasiel v Polsku. Nastastie som to k autu nemal daleko, tak som ho teraz v nedelu bol pozriet. Celkovo sa mi auto velmi pacilo, sice nie som mechanik, ale co sa dalo zistit mojim laickym pohladom, tak to vyzeralo dobre a aj celkovo auto jazdilo velmi dobre.
Samotne auto by som bral hned, ale ako to uz byva zvykom, pri obchodovani s Poliakmi musi byt clovek velmi opatrny, pretoze dokazu klamat ako nikto.

Zaujimalo by ma teda ako je to vlastne s prihlasovanim auta v Polsku. Majitel povedal, ze on osobne auto doviezol z Nemecka. Robi sa teda aj v polsku nejaka kontrola originality? Viem si nejakym sposobom skontrolovat ci auto nebolo kradnute, alebo ci na nom nie je leasing a podobne?

Pretoze nemam s tymito vecami skusenosti a rad by som si auto preveril ako sa len da. Vie mi tu niekto poradit co vsetko by som si od toho Poliaka mal pytat?

Diky

robo
 
NeutroN
Príspevky: 23
Registrovaný: 30.8.2015
Kraj: Bratislavský

Re: Ojazdene BMW z Polska

Utorok, 1. Septembra 2015, 19:58

Kopec tychto veci sa da skontrolovat podla VINka (navod je tu na fore), ale neviem ci sa to netyka len aut prihlasenych v SR. Neviem ci existuju podobne stranky aj v Polsku.
 
superobo
Autor témy
Príspevky: 24
Registrovaný: 2.6.2015
Auto: bmw e90 330d lci
Kraj: Prešovský

Re: Ojazdene BMW z Polska

Utorok, 1. Septembra 2015, 20:55

Jj, snazim sa nieco najst, kde by sa dalo nieco zistit online cez vin a teraz sa mi nieco podarilo najst.
Kebyze tym niekomu pomozem, tak tu najdete nejake info o polskych autach: https://historiapojazdu.gov.pl/
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA