... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Peter111
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 26.5.2015
Kraj: Nitriansky

Dvojhmotny zotrvacnik problem

Utorok, 26. Mája 2015, 21:21

Auto pri vvypnuti motora citelne zatrasie, pri pohyinani sa napriklad v kopci pedal spojky pulzuje/vybruje a auto pri pohynani sa niekedy sa divne rozbehne,nie plynulo pokym je spojka v zbere...Asi je potreba vymenit spojku aj zozotrvacnik ?

Moze sa s tym jazdit? aby sa nieco neposkodilo este viac... Alebo ako jazdit aby sa to nezhorsilo, viem ze sa nema podtacat motor pod 1500 otacok, pomaly pustat spojka a agresivne nepodradovat ....

motor 318D, e90
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Utorok, 26. Mája 2015, 21:25

to vyzera na dvojhmotu, menit aj so spojkou komplet...

aky je najazd v km a prevazny typ trate?
 
Peter111
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 26.5.2015
Kraj: Nitriansky

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Utorok, 26. Mája 2015, 21:32

235 tis km, prevazne kratke vzdialnosti
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Utorok, 26. Mája 2015, 21:50

tak to sedi
 
Peter111
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 26.5.2015
Kraj: Nitriansky

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Štvrtok, 28. Mája 2015, 10:41

A ako najsetrnejsie jazdit k dvojhmotnemu zotrvacniku? Pytam sa hlavne preto lebo uz aj na inych autach som mal problem so zotrvakom...

Vypinat motor so spojkou,Nejazdit pod 1500 otacok plati to aj napr pri zaradenej 2-ke? Lebo jednotaka by mala byt len na pohnutie, alebo? Pohynat sa na rovine s plynom alebo bez?
 
Užívateľov profilový obrázok
fano031
Príspevky: 685
Registrovaný: 1.4.2008
Bydlisko: Košice

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Štvrtok, 28. Mája 2015, 12:44

Peter111 napísal:
A ako najsetrnejsie jazdit k dvojhmotnemu zotrvacniku? Pytam sa hlavne preto lebo uz aj na inych autach som mal problem so zotrvakom...

Vypinat motor so spojkou,Nejazdit pod 1500 otacok plati to aj napr pri zaradenej 2-ke? Lebo jednotaka by mala byt len na pohnutie, alebo? Pohynat sa na rovine s plynom alebo bez?


http://www.autorubik.sk/clanky/dvojhmotovy-dvojhmotny-zotrvacnik-princip-konstrukcia-rady
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d
 
martin530i
Príspevky: 2
Registrovaný: 14.4.2014
Auto: BMW e39 530i
Kraj: Prešovský

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Piatok, 22. Januára 2016, 23:48

Ahoj tak ako si to doriesil co ti vibroval ten spojkovy pedal .. bola to dvojhmota? Ja sa teraz chystam menit spojku bez zotrvacnika ale bojim sa ci uz tiez nebude pred smrtou lebo obcas mi vibruje spojkovy pedal
 
Bigy
Príspevky: 98
Registrovaný: 9.5.2013
Auto: E46
Kraj: Košický

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Utorok, 3. Mája 2016, 20:15

Ja osobne tiež pocujem buchnutie pri zhasnuti motora ale aj pri agresivnejsej jazde. Auto má najazdené 205tis km a cela spojka bola menena pred 40-50 tis. Ide o motor m54b30. Pri vytlacenej spojke nepočuť buchnutie pri vytlačení spojky. Jeden kamarat hovoril že menil aj remenicu kľuky ale na dizlovych BMW. Môže to byť problém pri tomto motore? Dakuj
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem

Pondelok, 9. Mája 2016, 10:03

mal som podobny problem, vymena spojky a zotrvacnika a bolo po probleme (pri +/- 230 000km)
plus este som menil aj visko spojku a na kardane chybal jeden srob tak ten doplnili a auto ide uz pekne.
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 8 neregistrovaných