... všetko o BMW ...
Marexxx napísal:Váha vzduchu je Ok nahodil som starú a ta už dáva okolo 20kg/h čo je v norme na voľnobeh aspoň dufam.
Dolu prikladám ešte foto núdzového režimu valvetronic čo skutočne netuším čo moze spúštať plus DISA klapka ktorá nejaví viac ako 0.01V-0.75V po pridaní plynu. Mám pocit že cca nad 3-4tis ot by ju malo plných 12V začať zatvárať. Nejaké rady?
airbone napísal:Hej hej vicko robí to iste.... Musím to napichnúť znova pretože momentálne mám uložené len toto:Ma tam byt podtlak. Aj olejove viecko ked das dolu tak bude sa to nadychne a bude sosat.
Ta chyba komunikacie vvt je staticka? Napis presne znenie. Totizto tie jednotky vvt casto odchadzaju a to roznymi chybami.... hlavne ak to pise nejaku ich internu chybu. ja som menil tiez. Odislo v nej teplotne cidlo, a vvt hadzalo casto do nudzaku. Tak som splasil dalsiu, ta vsak mala odvaleny cely jeden bank a az zasa dalsia bola ok, tak som ju naprogramoval, nakodoval a nastavil a uz bol pokoj. Ta jednotka ma vlastnu zbernicu can, s ktorou komunikuje s DME. Samostatne myslim nie je pripojena na ziadnu inu can zbernicu.
airbone napísal:boha ta ista s tou cestinou to je riadny "zazrak" . Ten co to prekladal bol namakany, len ze sa mu nepodarilo zachytit vzdy to co tym autor myslel. Nechces si to prepnut naspat do zrozumitelnej reci ?
....v angl jazyku to sú tie iste slova nijak viac to nenapovedá...
No ak ti nekomunikuje DME s VVT jednotkou, co od toho vsetkeho akoze ocakavas? Ak odpojis vahu, motor ide v nudzaku a riadi sa cisto len klapkou, valvetronik je vypnuty, preto ide vtedy ok. Lenze to nie je chod aky ma byt.
-takze čo navrhujes? Vytiahnuť VVT ecu a pozrieť ju či tam nie je nejaký oxid alebo dačo? Ak aj mám pripojenú váhu tak VVT vyhodí chybu a stále ho píše v núdzovom režime... viem že nejde na 100% výkonu keď toto všetko nefunguje ako ma
Ta chyba na obrazku nesuvisi s VVT ale to je so sanim. To totizto meni svoju dlzku.... (variable intake system)
takze tato chyba môže naznačovať že v riti aj DISA motorcek ovládania variabilného sania?
V iste nikde neviem najst ako mu spustiť test či sa vôbec hýbe..
Peped napísal:V inpa.... nieviem z hlavy presne ako to tam je, ale minimal hub a tam to nastavuje do plusu/do minusu, mozes pri beziacom motore, ale potom treba ulozit tu hodnotu.Pripojím sa k téme.
Ako nastavujete tie vôle ?
Pozeral som to v inpe a mal som tam nulu, ale za studena. Potom za tepla tam bolo 0,49 a stiahol som to veľkým mínusom na 0,29. Urobil som dobre? Tie je trochu nekludny voľnobeh a má pri rudsom ubratí až príliš veľkú agresívnu deceleraciu. Dosť kope, mám manuál. Nemôže to mat s tým súvis?