Keďže po zaslepení hadičky k egr mi diagnostika vypisala chybu,tak som to riešil vysústružením hliníkového štupla, a funkcia ventilu zostala zachovala(myslím tým,že kmitá nadalej,aj keď naprázdno,bez spalín)!!! Na prekvapenie na Emisnej kontrole malo auto emisie,plne v norme.....)))))
Sak od zaciatku som hovoril, ze treba zapchat privod spalin a nic neodpajat... aj ECU je spokojna a aj ty Dalsia vyhoda tohoto je, ze ti skor nabehne turbo do otacok, lebo pri volnobehu cast spalin odchadzala mimo turbiny
No more BMW... chodim peso E61 530d titansilber - EX E46 320d farngrün metallic - EX
Beh motora som ani nejak nepostrehol,že by sa zmenil,kedže som ho mal už dlhšiu dobu nevedomky odstavený(zaneseny bol dosť karbonom),spotreba to iste by som povedal, ale ja som to robil hlavne koli tomu,že mi motor nebude vyhadzovať na diagnostike vadu EGR, a hlavne sa mi nebude sánie zasierať karbonom!!!!
SIMIK.. len sa tak pre istotu opýtam ..... pre mňa ako menej chápavého v týchto veciach..... keď na e65 730d zaslepím tú dieru na boku EGR ako na tvojej fotke, tak mi nebude hlásiť chybu??? Resp. dá sa odstaviť EGR úplne bez hlásenia chyby?
Bude hlasit samozrejme. Vaha vdzuchu sleduje cinnost EGR, a je jedno ci zaslepis vyfuk alebo ovladaciu hadicku, vylesdok je rovnaky. Prilis velky prietok vzduhcu cez vahu ked ma byt mensi. Samozrejme, da sa vypnut poriadne.
Ak mas preface a stary soft,ten nieje treba niekedy ani vykodovat,moji kamosi co maju PFL tak jazdia roky a nic nesvieti,iba chyba v diag.....Vyskusaj a uvidis....
Nedávno keď som ho mal zanesený tak mi hlásilo chybu emission fault alebo niečo podobné a svietila žltá kontrolka motora. Tým že ho zablendujem možno nebude hlásiť chybu ale keď ho zase zanesie a prestane fungovať ten piestik tak znovu vyhodí chybu. To je môj laický odhad. Ja by som ho chcel ale úplne odstaviť bez hlásenia chyby. Čo vravíte na toto video? Čo tam urobili?
Resp... videl som nejakú sadu na zaslepenie EGR.. bol tam nejaký valec ako náhrada za EGR a potom tri záslepky - jedna niekde k turbu a dve na nejakú elektronickú cipovinu ktorá je niekde v strede kovovej rúrky vedúcej od EGR k turbu + záslepka na tú gumovú hadicu. Našiel som však tento kit len na 740D. To by asi na 730D nepasovalo.. či?
Naposledy upravil/-a lolko111 v Utorok, 15. Januára 2019, 19:13, upravené celkom 1 krát.
A teraz ešte dve otázočky? Najskôr zablendovať a potom soft, alebo najskôr soft a potom zablendovať? A ten soft... zvládne to nejaká lepšia diagnostika?