... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 17. Novembra 2009, 17:48

to vento je 1.9 td
a presne o to ide ze ked daco nedobre kat. mozes este stale vratit spet ale roztrepani uz nepolepis :lol:
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
Becko
Príspevky: 147
Registrovaný: 13.10.2009
Auto: E36 Compact
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: LV/ZV

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 17. Novembra 2009, 19:03

Tak , pravdu mas, pocuj ked sa tu uz o tom bavime - ruru si tam navaral , ci riesil nejak inak? rurka staci nejaka tenkostenna , ci?
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: zaslepenie EGR

Streda, 18. Novembra 2009, 10:14

Inak, vsimli ste si, ze uz 2 strany riesite zavaranie vyfuku a vyhodenie katalyzatora pricom tema je o zaslepeni EGR? ](*,)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: zaslepenie EGR

Streda, 18. Novembra 2009, 11:50

Inak, vsimli ste si, ze uz 2 strany riesite zavaranie vyfuku a vyhodenie katalyzatora pricom tema je o zaslepeni EGR? ](*,)

vsimli ale naco otvarat dalsi prispevok

je tam len navarena ale mozes prirobyť aj s prírubami je to potom jednoduchsie prehadzovat , a rura obycajna tenkostenna najlepsie z neakeho stareho vyfuku ale jto v podstate jedno
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
Becko
Príspevky: 147
Registrovaný: 13.10.2009
Auto: E36 Compact
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: LV/ZV

Re: zaslepenie EGR

Streda, 18. Novembra 2009, 22:04

Prepac za OT ;-) PetiE34: diky za rady :-)
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: zaslepenie EGR

Pondelok, 23. Novembra 2009, 22:00

PetiE34 napísal:
vela nad tym nevymyšlaj lebo ajtak nevymysliš nic nove, a vytrepanie katalizatora ti aj znizuje vykom okrem toho ze to bude mat fakt zvuk ako by si tahal hrniec pod autom


Vytrepanie katu znizi vykon len u nepreplnovanych motorov,,,u dieslov s turbom to moze mat len kladnu odozvu(mensia brzda pre plyny)...u diesla moze by kludne rovna trubka od turba az na koniec...

EGR - som cital ze predtym zaber od 1000-1200ot,,co je u 320d nemozne,,naj zaber turba je pri 1900ot,,(citit od 1700)..u 330d (garrett 2260) od 1700ot....takze jedine vysvetlenie je ze egr podfukovalo predtym a tym padom auto nemalo zatah od 1700ot,,,cim malo krivku krutiaku dole a tym padom rovnomerny priebeh...

Lubos

bmw 330d 300ps/700NM
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
semtex
Príspevky: 262
Registrovaný: 18.1.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: zaslepenie EGR

Pondelok, 23. Novembra 2009, 23:51

Lubos

bmw 330d 300ps/700NM


prosimta co to mas za madel a upravu s takym vykonom/krutakom.
Na keru picu si seci jebete tie prijebane fotky cez celu stranu do podpisov...jebat take forum, kde musim preskorlovat celu stranu kvoli trom prispevkom!!!!pojebte sa!!!
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 24. Novembra 2009, 15:19

BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 24. Novembra 2009, 18:20

donuzo napísal:
EGR - som cital ze predtym zaber od 1000-1200ot,,co je u 320d nemozne,,naj zaber turba je pri 1900ot,,(citit od 1700)..u 330d (garrett 2260) od 1700ot....takze jedine vysvetlenie je ze egr podfukovalo predtym a tym padom auto nemalo zatah od 1700ot,,,cim malo krivku krutiaku dole a tym padom rovnomerny priebeh...


320d nemohlo mat zaber od 1200rpm to je jasne... to si Stefo len mysli, resp. mal taky pocit ;)

Po odstaveni EGR moze byt zaber turba LEN lepsi, pretoze v nizkych otackach zostane viac vyfukovych plynov na tocenie turba.... co samozrejme sposobi, ze aj na volnobehu ma turbo vyssie otacky ako v normalnom pripade, ale prave preto je aj mensia turbodiera, lebo vyfukove plyny sa zbytocne nestracaju cez EGR ;)

Mne to po nacipovani zacne tahat niekde pri 1500 ale to pripominam je kvoli tomu, ze krutak sme posuvali do nizsieho spektra a je EGR zaslepene ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 24. Novembra 2009, 20:12

alfi666 napísal:

320d nemohlo mat zaber od 1200rpm to je jasne... to si Stefo len mysli, resp. mal taky pocit ;)

Po odstaveni EGR moze byt zaber turba LEN lepsi, pretoze v nizkych otackach zostane viac vyfukovych plynov na tocenie turba.... co samozrejme sposobi, ze aj na volnobehu ma turbo vyssie otacky ako v normalnom pripade, ale prave preto je aj mensia turbodiera, lebo vyfukove plyny sa zbytocne nestracaju cez EGR ;)

Mne to po nacipovani zacne tahat niekde pri 1500 ale to pripominam je kvoli tomu, ze krutak sme posuvali do nizsieho spektra a je EGR zaslepene ;)


:D xi to si napisal presne co ja len z ineho pohladu :D

inak mas mapu z brzdy kde je krutak hore na 1500ot??
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 24. Novembra 2009, 20:17

jj, vsak ja som sa nehadal :D len tiez hovorim, ze 1200rpm zatah turba je podla mna prilis skoro :)

Moj graf si mozes stiahnut tu: download/file.php?id=26882 ;) okolo tych 1600rpm mam uz 300Nm krutak, pricom takmer max mam pri 1800 ;) ale uz pri 2400 mi klesa :/ .. bolo by stym daco urobit.. aby nezacal padat tak skoro :D
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: zaslepenie EGR

Utorok, 24. Novembra 2009, 20:38

alfi666 napísal:
jj, vsak ja som sa nehadal :D len tiez hovorim, ze 1200rpm zatah turba je podla mna prilis skoro :)

Moj graf si mozes stiahnut tu: download/file.php?id=26882 ;) okolo tych 1600rpm mam uz 300Nm krutak, pricom takmer max mam pri 1800 ;) ale uz pri 2400 mi klesa :/ .. bolo by stym daco urobit.. aby nezacal padat tak skoro :D


uff...stiahne mi to nejaky file.php,,cim sa to da otvorit???
To som presne myslel pri aky obratkach mas max...cize pri1800,,,(to ja beram ako ten "zatah")

tym vyrovnanim krivky zalezi na turbe,,a ako sa nastavy napr.ked si pozres moj graf,tak ked nastavym krutak na 600NM tak budem mat rovnu krivku od 1600-3500 a keby sa zvysi max tlak,tak si myslim ze aj po 4000 ju potiahnem,,,(ja uz tam zmeny mam ale nemam od nich este graf),,a dalej zalezi nakolko mas rad svoje turbo :D vacsinou fukne ovela viac,,ale v zaujme vydrze ho nik nezene,,,,

dalsia vec,,nechcem mat tam dolu vysoky krutak,,pri kludnej jazde ho aj tak nevyuzivas a ked idem kopce a slalomy tak pouzivam 2700-4400ot,,,tak ze uz to mam spravene uplne inak,,ked v niskych obratkach davas plny plyn,tak dostava riany zaprah cela prevodova sustava,,(ja som sa uz bal ze nieco ukrutim)



lubos
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: zaslepenie EGR

Streda, 25. Novembra 2009, 11:36

Vytrepanie katu znizi vykon len u nepreplnovanych motorov,,,u dieslov s turbom to moze mat len kladnu odozvu(mensia brzda pre plyny)...u diesla moze by kludne rovna trubka od turba az na koniec...


rovna trubka je najlepsie riešenie, ale v ponechanom oaele od katu sa plyny vyria a ochladia a je ich tažšie pretlacit cez výfuk, výkon moze poklesnut len oproti motoru s holou rurou , som asi nedokoncil myslienku :D ale efekt stareho hrcna pod autom zostava :mrgreen:
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: zaslepenie EGR

Streda, 25. Novembra 2009, 14:10

Lubos, ten link ti stiahne normalne PDF... mne to ide, ale v topicu z vysledkov z brzdy mam graf ulozeny na prvej strane: technicke-okienko/bmw-day-vysledky-z-brzdy-t15388.html

Absolutne MAX krutaku mam pri 2335 a to 330Nm ale pri 1800 je to okolo 320Nm takze to uz beriem ako keby maximum ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo320
Príspevky: 1583
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Zahraničie

Re: zaslepenie EGR

Nedeľa, 29. Novembra 2009, 17:06

Vydim ze sa tu rozobera uz ina tema. cez vikend som zaslepil EGR a vycistil aj sanie. Tak pridavam nejake fotky v linku
pribehy-nasich-aut/new-generation-e46-t21069-75.html
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných