Sobota, 14. Septembra 2013, 06:44
Ked som to správne pochopil ,po odpojení EGR ventila sa motor dlhšie zohrieva tým pádom musí byť aj spotreba vyššia, a následne pri zohriatí motora keď je EGR zaslepený ide do motora len čistý vzduch spotreba by mala klesnúť a turbo mi malo ťahať tak ako ste už spomínali čiže lepšie - tak ma napadlo dorobiť tam spínač podtlaku, ovládaní z vnútra z interiéru tam natiahnuť dve hadičky a jeden malíčky vzduchový spínač ,ktorý by bol zopnutý prechodný pri zimnom motore a po zohriatí by sa vypol čiže zaslepil EGR a nešlo by do sania ani tých 10% vyfukových plynov.
čo vy na to?
BMW 320D Touring,rok výroby 2003 110kw - 150koni čierná saphire metalíza, folie,17elektrony ,palubný počítač, navigacia, klimatizacia, elektrické okna, Tempomat ,multifunkčny volant, DSC