Pondelok, 21. Decembra 2015, 21:48
Opíšem to od začiatku:
škodová udalosť sa stala v nedeľu 25.10. Behom pracovného týždňa som prešiel obliadkou a zastavil som sa v servise, aby som sa objednal na presný termín, od ktorého začnú na aute robiť. Bol to utorok 03.11 ráno o 7:30. Aj som tam bol a auto odovzdal. Požičal som si na 1 deň náhradné.
Malo to trvať cca 2 týžnde tj. do 17.11 ale pre istotu boli pridané ešte 3 dni do 20.11, ak by náhodou niečo nevyšlo... Super. V dobrej viere, že moje sa už opravuje odchádzam na požičanom, za 50 eur/deň. Na druhý deň ráno o 8:00 ho vraciam, ale vidím, že moje stojí von, zaparkované tak ako som ho tam nechal. Pýtam sa: robili ste niečo? odpoveď: vôbec nič. moja reakcia: na keré hovno som si požičal za 50 eur auto, keď na moje sa tu nik za celý deň nepozrel. Vedúci servisu bol chvíľu drzý, ale nakoniec nechcel ani 50 € za požičanie. Samozrejme mi vadilo že auto stojí u nich na vidomoči úplne zbytočne. Takže ho išli hneď odstrojiť aby videli čo treba prípadne doobhliadnuť a doobjednať. O 2 hodiny zvoní telefón: už sme to odstrojili ale je tam toho veľa. celý predný nárazník je vylámaný, hmlovka a ešte aj predná náprava...ja: pre pána Jána a veď to vyzeralo, že je len zadok nabúraný. on: a to nieje vaša tá x5ka? ja: nie, moja je jednotka on: tak prepáčte dovidenia. čiže som sa dozvedel hovno. Po 2 týždnňoch trpezlivého čakania som sa dozvedel, že čakajú na novú bočnicu, ktorú mimochodom objednali až potom, čo som im nechal auto. Bočnica prišla asi po 3 týždňoch (okolo 24-25.11), ďalší týždeň pracovali na plechoch a laku a okolo 1.12 urobili geometriu kde zistili to čo bolo viditeľné aj voľným okom, že LZ náprava je krivá. 3 dni čakali na doobhliadku, týždeň na nový diel a druhá geometria nakoniec vyšla údajne horšie ako prvá tak dali urobiť ďalšiu doobhliadku na ďalší diel a momentálne čakajú na ďalšiu doobhliadku (má byť zajtra) aby vymenili ešte 1 diel a dokedy to takto pôjde netuším. S právnikom som sa už bavil a tento postup, že hodinu robia a 2 týždne čakajú sa mu nezdal celkom zákonný. Takisto, že znepojazdnili pojazdné aj keď poškodené auto, ktoré vedeli, že nebudú opravovať niekoľko týžňov. To, že im trvá oprava neprimerane dlho ich možno mrzí, možno im to vhovuje, ale mňa spotrebiteľa občana (nie firmu) to poškodzuje. Minimálne mám právo od zmluvy odstúpiť a to asi aj urobím.