... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
sir.andreas
Príspevky: 100
Registrovaný: 21.9.2009
Auto: BMW E90 320d
Kraj: Banskobystrický

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Streda, 30. Marca 2011, 21:10

roman61 napísal:

ak je raz mrtvy filter nic mu nepomoze .... vsetko sa da opravovat len do casu ... a ohladom plechoveho zvuku no nepovedal by som ze je tam rozdiel ani majitel auta nepocul ziaden rozdiel ale mozno mas inu skusenost... kazdopadne vycalovat 1000 a viac euri za filter sa mi zda chore


Zaleží aj asi aký mas filter...podla VIN ti to v BMW zistia-ci suchy,alebo mokry.Mokry sa cisti cez RJ,suchy sa musi vybrat a vycistit. Ale ja osobne neviem,preco by sa to nemalo dat opravit vycistenim. Menit by som ho ale urcite nemenil :lol: ..ved auto ma vacsiu odpisovu hodnotu za rok,ako stoji ten filter :D :D
Andreas
BMW 320d E90
 
roman61
Príspevky: 29
Registrovaný: 28.11.2010
Kraj: Prešovský

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Piatok, 15. Apríla 2011, 08:47

sir.andreas napísal:

Zaleží aj asi aký mas filter...podla VIN ti to v BMW zistia-ci suchy,alebo mokry.Mokry sa cisti cez RJ,suchy sa musi vybrat a vycistit. Ale ja osobne neviem,preco by sa to nemalo dat opravit vycistenim. Menit by som ho ale urcite nemenil :lol: ..ved auto ma vacsiu odpisovu hodnotu za rok,ako stoji ten filter :D :D



Ak ho odstranis odpada praca s cistenim vyberanim atd atd ... proste ma to svoje vyhody ...
 
jing-jang
Príspevky: 5
Registrovaný: 17.4.2011
Auto: BMW 320d M47
Kraj: Košický

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Nedeľa, 24. Apríla 2011, 13:51

a turbo si zacne taaaak pekne popiskovat :D
BMW M47 v zlatej farbe + remap + pipercross filter + decat(primarny aj sekundarny) + CDV odstraneny, 6000k xenony + cierne/crystal predne smerovky + predny grill v ciernej + interierove+dverove listy vo farbe auta...
 
Užívateľov profilový obrázok
ppmajko
Príspevky: 906
Registrovaný: 8.5.2011
Auto: BMW G11 730Dx
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Poprad

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Utorok, 25. Novembra 2014, 11:30

takze po odstraneni by ma cakal pisklot turba a hrkotavy zvuk?

ako zistim ci je este v aute?
BMW G11 730Dx, e60 LCI 530d, e90 318d LCI
ROZPREDAM BMW F10,F11,F15,F06,F25,F26,F01,F07,G11,G30, G31,,,info=sprava
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 29. Novembra 2014, 20:50

to je uplna blbost, ze hrkotavy zvuk a piskanie turba. rozdiel vo zvuku pred a po je zanedbatelny, ak nebudes davat preč vyfukove tlmiče a pod.
turbo bude viac počuť, ale nejake hrkotanie alebo piskanie na celu ulicu nehrozí.
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
Ajo1111
Príspevky: 11
Registrovaný: 22.2.2014
Auto: BMW X3 2.0d E83 2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 08:39

Tak pridám aj moju skúsenosť. Ja som s filtrom problémy nemal (auto má len reálne 160tis. km) no obťažovalo ma zníženie výkonu po pár studených krátkych jazdách. Človek tomu musí stále dávať aby to bolo OK, ak nejde práve na diaľnicu alebo inú dlhú trasu. Tak som si po prečítaní x článkov a názorov na nete urobil svoj názor a to, že filter musí ísť preč. Podľa mňa je to maximálne zbytočná vec, ktorá je z časti protichodná s ekológiou, keďže zvyšuje spotrebu a teda tvorbu CO. Ako uznávam, tie malé čiastočky sadzí sú vraj veľmi škodlivé, no pokiaľ jazdia po našich cestách staré nákladiaky, ktoré keď na križovatke raz pridajú a pri tom vypľujú zo seba viac než moje auto za celý rok, tak mi to príde totálne zbytočné. Ekológovia sorry! :-) Ale to len tak bokom, keby tu chcel niekto do mňa útočiť lebo čo som čítal na tom nete, niektorí to moc silno prežívajú :-D. Tak k veci. Filter a aj katalyzátor som vykuchal (lebo vraj kat by sa časom zaniesol tiež a keď som to na vlastné oči videl, tak určite preč, ďalšia zbytočnosť a brzda plynov) a aby výfuk nevydával divné zvuky som do neho navaril trubku, ktorá prepojila oba konce, takže plyny si idú hladko von. Možno si hovoríte, že zbytočne komplikovane, že to som mohol rovno trubku navariť na miesto toho obalu, no ja som to chcel pre budúcnosť, kedy by ich začali pri EK kontrolovať, zachovať výzor + funkčnosť tlakového snímača a to tak, že som mal v tej trubke navŕtané malé diery . No a teraz pocity a dojmy po odskúšaní. Zmenu výkonu som nejako moc nepocítil, možno ťahá už máličko nižšie ale to si skôr asi nahováram. Ja som mal filter v poriadku a čistý, takže verím, že ten kto by mal s ním problémy, by zvýšenie výkonu pocítil. Ďalšia vec, dym z výfuku skoro žiadny. Na mieste keď mu stupím uuuuplne minimum dymu. Pri jazde nemôže byť ani pozorovateľný i keď ho tam je pod záťažou viac. Keďže tam teraz nie je katalyzátor, konečne to má smrad nafty a nie toho hnusného štiplavého smradu. Ale je to minimum. Kto mal predtým starý diesel, nič nové ani strašné. Zvuk výfuku sa asi vôbec nezmenil, práve mám pocit, že sa hluk motora znížil a pripisujem to k tomu, že motor pracuje pod menším tlakom. Hlavne to poznať na diaľnici, motor už skoro vôbec nepočujem. A po elektrickej stránke na moje počudovanie žiadna porucha. Nižší tlak mu nevadí. No teraz ešte niekoho zháňam, kto by mi to vypol v RJ. Takže poprosím, kto pozná v okolí Nového Mesta nad Váhom niekoho na to šikovného, prosím napíšte mi. Ďakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
lulu991
Príspevky: 557
Registrovaný: 4.9.2012
Auto: BMW 330xd
Kraj: Prešovský

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 10:18

Ja som s filtrom problémy nemal (auto má len reálne 160tis. km) no obťažovalo ma zníženie výkonu po pár studených krátkych jazdách.

V tom pripade si problem s filtrom (alebo niecim inym) mal, pretoze toto nie je normalne spravanie...
Človek tomu musí stále dávať aby to bolo OK

Clovek tomu davat prave nema, pri prudkom zrychlovani sa regeneracia vypina, takze treba jazdit konstantnou rychlostou na dlhsiu cestu sem tam, aby to fungovalo spravne...
Ako uznávam, tie malé čiastočky sadzí sú vraj veľmi škodlivé, no pokiaľ jazdia po našich cestách staré nákladiaky, ktoré keď na križovatke raz pridajú a pri tom vypľujú zo seba viac než moje auto za celý rok, tak mi to príde totálne zbytočné.

Paradoxne to, co vypluje ten nakladiak, je mozno menej skodlive, pretoze jeho ciastocky su velkeho priemeru a zachytia sa este skor ako sa dostanu do pluc, zatial co tvoje auto vypluva ciastocky tak male, ze ich ani nevidno a dostanu sa az do pluc, kde sa usadzaju...
no ja som to chcel pre budúcnosť, kedy by ich začali pri EK kontrolovať, zachovať výzor + funkčnosť tlakového snímača a to tak, že som mal v tej trubke navŕtané malé diery .

neboj sa, ked to zacnu kontrolovat, urcite na to nebudu len pozerat :wink:
dym z výfuku skoro žiadny

pozri na koncovky po nejakom case a uvidis ten "skoro ziadny dym"...
Keďže tam teraz nie je katalyzátor, konečne to má smrad nafty a nie toho hnusného štiplavého smradu.

stale mas pocit, ze tvoj filter bol uplne ok? :D Pretoze auto s funkcnym dpf a motorom v dobrej kondicii urcite nesmrdi stale od stiplaveho smradu...

Nejdem ta odsudzovat, kazdy je zodpovedny sam za seba (a za svoje auto), ale musel som na par tvojich tvrdeni zareagovat :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 11:00

mna by zaujimalo nieco o tych malych ciastockach, kedze kazdy to tu píše, ale neviem odkial to maju. rad by som si o tom precital viac :?
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
Ajo1111
Príspevky: 11
Registrovaný: 22.2.2014
Auto: BMW X3 2.0d E83 2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 11:07

V pohode, s takýmito reakciami som počítal, je to taká téma... Tak teda zareagujem aj ja. Ja som veľký puntičkár v rámci motora a jazdných vlastností. Takže určite som mal všetko v poriadku. Bežný človek čo sa o to tak nezaujíma a nevyzná, by nespoznal rozdiel medzi tým, že to podľa mňa "neťahá" a je to OK. Ja využívam dosť často plný potenciál motora tak to poznám keď to nie je všetko "vypálené" , tak ako to je poznať aj na iných autách , či benzín, či nafta. Tak isto regeneráciu vôbec nepotrebuješ, keď svojím štýlom jazdy dosahuješ dostatočnú teplotu výfukových plynov. To je to moje dáva nie tomu . A v rámci toho čo ide z akého motora sa nemienim baviť. Je to všetko subjektívny názor každého človeka a žiadna objektívna vedecká štúdia na to neexistuje, takže to by tu bolo len zbytočné naťahovanie. Keď už, autá sú len malým zrnkom prachu v celej ekológii. Ale to je jedno. Dym z výfuku skoro žiadny. Jasné nie som debil, už teraz mám výfuk trochu čierny. No je to samozrejmosť. To je tiež zbytočné sa baviť. A ten štiplavý smrad, to som samozrejme myslel ten bežný smrad z katalyzátor. Je to ťažko opísateľné, tak som sa takto skrátene vyjadril. Pardon
 
Ajo1111
Príspevky: 11
Registrovaný: 22.2.2014
Auto: BMW X3 2.0d E83 2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 11:08

bramborak napísal:
mna by zaujimalo nieco o tych malych ciastockach, kedze kazdy to tu píše, ale neviem odkial to maju. rad by som si o tom precital viac :?


Skús Google. Tiež som o tom nič nevedel. Niečo nájdeš ale je toho málo.
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Sobota, 23. Mája 2015, 12:27

v skratke ... čím novšie CR, tým vyššie tlaky rozptylu paliva, dokonalejšie zhorenie, menšie spálené častice
 
Užívateľov profilový obrázok
lulu991
Príspevky: 557
Registrovaný: 4.9.2012
Auto: BMW 330xd
Kraj: Prešovský

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Nedeľa, 24. Mája 2015, 08:35

Tak ako fox1k suvisi to s tlakom akym sa vstrekuje palivo a spaluje palivo, studiu ti nejaku kludne neskor najdem, to ziaden subjektivny nazor nie je, len som na mobile a tak sa mi to nehlada pohodlne :)....dostatocnu teplotu vyfukovych plynov nedostanes ani ked tomu budes slapat nonstop, pri regeneracii mam teplotu 600stupnov, tolko ani nahodou som nikdy nedosiahol pri plnom plyne (max 400 stupnov), takze tvoja hypoteza nebude spravna...mam to velmi dobre odsledovane takze v tomto sa mylis
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Nedeľa, 24. Mája 2015, 11:08

bramborak napísal:
mna by zaujimalo nieco o tych malych ciastockach, kedze kazdy to tu píše, ale neviem odkial to maju. rad by som si o tom precital viac :?

http://www.trolleycoalition.org/dpf.html
http://www.resmedjournal.com/article/S0 ... 1/fulltext
http://www.toxicology.org/isot/ss/nano/ ... berg11.pdf
 
Ajo1111
Príspevky: 11
Registrovaný: 22.2.2014
Auto: BMW X3 2.0d E83 2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Nedeľa, 24. Mája 2015, 23:33

lulu991 napísal:
Tak ako fox1k suvisi to s tlakom akym sa vstrekuje palivo a spaluje palivo, studiu ti nejaku kludne neskor najdem, to ziaden subjektivny nazor nie je, len som na mobile a tak sa mi to nehlada pohodlne :)....dostatocnu teplotu vyfukovych plynov nedostanes ani ked tomu budes slapat nonstop, pri regeneracii mam teplotu 600stupnov, tolko ani nahodou som nikdy nedosiahol pri plnom plyne (max 400
stupnov), takze tvoja hypoteza nebude spravna...mam to velmi dobre odsledovane takze v tomto sa mylis

Tak to som netušil. Ja že sa dá aj jazdou dosiahnuť taká vysoká teplota. Ked si v tom tak zbehlý, vieš mi prosím ťa potvrdiť, že za studena, sa pri výfuku valca ešte vstrekuje nafta, aby sa dosiahla rýchlejšie pracovná teplota filtra?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: ODSTRANENIE FILTRA PEVNYCH CASTIC

Pondelok, 25. Mája 2015, 07:25

Ajo1111 napísal:
Tak to som netušil. Ja že sa dá aj jazdou dosiahnuť taká vysoká teplota. Ked si v tom tak zbehlý, vieš mi prosím ťa potvrdiť, že za studena, sa pri výfuku valca ešte vstrekuje nafta, aby sa dosiahla rýchlejšie pracovná teplota filtra?

dostrek sa robi pri regeneracii filtra, na pracovnu teplotu nabieha prirodzene ohriatim od vyfukovych plynov
toto co si spomenul sa robi u niektorych benzinovych motorov

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných