... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Moje BMW je marod, prosím o radu

Pondelok, 29. Decembra 2008, 12:50

Zdravím fanúšikov Bmw,

jazdím BMW e60, 525 td. Som veľmi spokojný, ročne najazdím zhruba 100.000 km. Doposiaľ som nemal žiadné problémy, až na minulý týždeň, keď auto pri zahriati sa na štandardnú teplotu stratilo silu. Opísal by som to k motoru, ktoré nemá turbínu.
ak je motor studený, tak auto ťaha v úplnom poriadku. Ak avšak sa zahreje, je po živej jazde. Auto sa správa veľmi lenivo, automat síce pracuje ako má, no pri dosahovaní napr. 2000 otáčok pri 2 alebo 3 prevodovom stupni sa motor dostáva do mierných turbulencii / jemne ním "cuká"./ Vtedy musím radiť sekvenčne, nakoľko sa nemôžem dívať, ako sa motor trápi.
Vie mi prosím Vás niekto poradiť, čo sa s tým deje.
Ak áno, ktorá časť je škodná, aká je zhruba nákladná investícia na opravu.
Vopred ďakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
kraken331
Príspevky: 249
Registrovaný: 26.12.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TRENCIN

Pondelok, 29. Decembra 2008, 12:59

niesom velky technik,ale skusenost ma nuti doporucit skontolovat
podtlakovu regulaciu na turbe
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:12

Vytiahni konektor od váhy vzduchu a ak pojde potom lepšie tak ti odišla váha.....na volnobehu sa dá vytočiť???Potom niečo z turbom ak váha bude ok.. 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:23

na voľnobehu to ide vytočiť.
Turbína je taktiež OK, pretože ak vytáčam morot, počujem, že je zdravá.
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:31

dá sa taktiež jazdiť bez konekturu, ktorý uvádzaš v tvojom emaily?
kde ho nájdem? nie je tam nejaké riziko, že sa tam niečo ešte viac pos..
Potrebujem sa nejako dostať domov a s momentálnou silou motora tak môžem akurát po poľných cestách. vďaka za odpoveď
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:43

erik napísal:
dá sa taktiež jazdiť bez konekturu, ktorý uvádzaš v tvojom emaily?
kde ho nájdem? nie je tam nejaké riziko, že sa tam niečo ešte viac pos..
Potrebujem sa nejako dostať domov a s momentálnou silou motora tak môžem akurát po poľných cestách. vďaka za odpoveď



Jasné......motor sa dá do núdzoveho režimu a bude ti trošku papkat viac.....ale na isto to neviem,že to bude váha,ale váha sa nemusi prejavovat na volnobehu.....iba pi výkone.........

http://bmwfans.info/original/E60/Lim/52 ... l-11_3935/


konektor je pod krytom motora......
Naposledy upravil/-a TT-SIMIK v Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:45, upravené celkom 2 krát.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
lupo
Príspevky: 721
Registrovaný: 10.8.2006
Kraj: Žilinský

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:44

co tak zbehnut do najblizsieho bmw na diagnostiku? otazka par minut, par korun a hned budes vediet co tomu je - a nemusis tu hadat na nete.
955 CT-S
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:50

máš pravdu, lenže som asi tak cca 400 km od civilizácie.
Som na dovolenke pri ruských hraniciach a nemám šajn, čo teraz...
potrebujem sa nejako dostať domov a spoliehať sa na lokálnu pomoc, neviem, neviem...

Samozrejme viem s tým autom dôjsť aj domov, ale ako už píšem, nemá vôbec ťah a je to dosť nebezpečne...hlavne v kopcoch a pri tej zime, aká tu je /v noci bolo -24 / mám obavy výjsť na cesty.
 
lupo
Príspevky: 721
Registrovaný: 10.8.2006
Kraj: Žilinský

Pondelok, 29. Decembra 2008, 13:58

erik napísal:
máš pravdu, lenže som asi tak cca 400 km od civilizácie.
Som na dovolenke pri ruských hraniciach a nemám šajn, čo teraz...
potrebujem sa nejako dostať domov a spoliehať sa na lokálnu pomoc, neviem, neviem...

Samozrejme viem s tým autom dôjsť aj domov, ale ako už píšem, nemá vôbec ťah a je to dosť nebezpečne...hlavne v kopcoch a pri tej zime, aká tu je /v noci bolo -24 / mám obavy výjsť na cesty.


au. a nemoze to byt zlou/zamrznutou naftou?
955 CT-S
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:00

erik napísal:
máš pravdu, lenže som asi tak cca 400 km od civilizácie.
Som na dovolenke pri ruských hraniciach a nemám šajn, čo teraz...
potrebujem sa nejako dostať domov a spoliehať sa na lokálnu pomoc, neviem, neviem...

Samozrejme viem s tým autom dôjsť aj domov, ale ako už píšem, nemá vôbec ťah a je to dosť nebezpečne...hlavne v kopcoch a pri tej zime, aká tu je /v noci bolo -24 / mám obavy výjsť na cesty.


Skus tu vahu a potom budeme dalej riešit.......tažko to povedať takto....je zaujímave že to robí len ked je teplé.....skus vahu a potom sa uvidí.......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:01

Ked mam tipovat, tak EGR ventil resp. nieco okolo jeho riadenia ;)
EGR je aktivny az ked sa motor zohreje a to co hovoris mi pripomina, akoby ho otvaralo v nespravnu chvilu a pusta ti vyfuk do sania vtedy ked by mal byt uzavrety ;)

Do uvahy pripada aj vaha vzduchu, ale ta by asi neodisla zo dna na den a problem by bol aj pocas studeneho motora :roll:

Ten motor vsak nepoznam, cize tazko radit... :roll:
Naposledy upravil/-a alfi666 v Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:02, upravené celkom 1 krát.
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:02

vďaka, napíš mi ešte prosím ťa, ktorý presne kód to je, kde to mám nájsť v tej schéme. vďaka
 
Užívateľov profilový obrázok
kraken331
Príspevky: 249
Registrovaný: 26.12.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TRENCIN

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:05

alfi666 napísal:
Ked mam tipovat, tak EGR ventil resp. nieco okolo jeho riadenia ;)
EGR je aktivny az ked sa motor zohreje a to co hovoris mi pripomina, akoby ho otvaralo v nespravnu chvilu a pusta ti vyfuk do sania vtedy ked by mal byt uzavrety ;)

Do uvahy pripada aj vaha vzduchu, ale ta by asi neodisla zo dna na den a problem by bol aj pocas studeneho motora :roll:

Ten motor vsak nepoznam, cize tazko radit... :roll:


tiez sa priklanam k tvojmu nazoru,egr ventil alebo predrata hadicka ktora to cele ovlada
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:06

erik napísal:
vďaka, napíš mi ešte prosím ťa, ktorý presne kód to je, kde to mám nájsť v tej schéme. vďaka


Pozri na tomto obrazku to lepsie vidiet - http://bmwfans.info/original/E60/Lim/525d-M57N/ECE/L/N/2003/10/mg-13/ill-13_0652/

Na obrazku cislo 1 - to je Vaha vzduchu... idu donej kable.. treba ich odpojit....
Ale potrebujes dat dolu ten plastovy kryt motora, tak treba imbusaky :roll:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
erik
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 29.12.2008

Pondelok, 29. Decembra 2008, 14:11

fajn, idem sa na to pozrieť. zatiaľ vďaka

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných