... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
ViktorDDD napísal:TU má vanosy, starý nie
TU má lambdy aj za katmi, starý nie,
TU má el. škrtiacu klapku (drive by wire), starý ovládanie lankom
TU má menší priemer kolien v sacích parohoch ako stará verzia (sanie zo starého na TU verzii vie spraviť +10 a viac koní)
jararak napísal:Bezvanos nema zhaveny termistat napr.
ViktorDDD napísal:bezvanosové majú krútiaci moment položený vyššie a bežne na brzde dávajú okolo 300koní (podľa stavu motora)
vanosové majú lepšie rozložený krútiak, a čo sa výkonu týka všetky dávajú +- tých 286-290ps
kebyže mi ide o výkon, tak by som bral vanosovú verziu, dal vanosy do 100% stavu, katy von a sacie parohy z bezvanosovej verzie
ViktorDDD napísal:to sa dá posúdiť podľa zvuku či sú vanosy OK, má nato vplyv typ používaného oleja napr.
keď to ideš dávať do tricky a motor budeš s tým driftovať a tak proste bude ten motor dostávať dosť za ucho tak určite pred swapom rozober predok a vymeň rozvody
ViktorDDD napísal:čo stojí repas samotných vanosov neviem, spolu s výmenou rozvodov okolo 600-700€ za materiál (keď už klepocú vanosy tak vodiace lišty rozvodov tiež nebudú v najlepšej kondícii)
do toho som už zarátal všetky potrebné tesnenia a drobnosti