... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
bagrista
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 25.10.2007
Bydlisko: MICHALOVCE

Emisna kontrola

Utorok, 30. Októbra 2007, 21:09

Dnes ma vykopli z emisnej, že mám vysoké otáčky na voľnobeh. 1000 ot.min. Neviete náhodou kde sa to nastavuje alebo v čom je chyba? Spomínali že to môže byť lambda sonda a že vraj otáčky sa nastaviť na tom aute nedajú. E30 320i R-kat . Rok výroby 1990.
BMW 320i E30 rv.1990
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 30. Októbra 2007, 22:25

Otáčky nastavuje počitač. :wink: Niečo nemaš v poriadku lanko je moc našponovane alebo nastavovač je pootvorený, klapka zadrháva a pod... Takto ťažko písať :wink: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:23

1. Odmontuj vahu vzduchu, precisti od hocijakeho bordelu, nech ma hladky nezadrhavajuci chod, potom z nej srobovakom odlupni viecko a priatiahnu pruzinku tak o 2-3 zuby, lebo ta pruzinka byva uz po tolko rokoch natiahnutia viac ako by mala
2. Odmontuj volnobezny ventil, vycisti, vystriehaj brzdovkou, takisto musi chodit hladko
3. Skontroluj tesnost vsetkych podtlakovych hadic, teda z ventildeklu ku skrtiacej klapke, hadice k volnobeznaku, k brzdovemu posilovacu a k regulatoru paliva + samotne koleno od vahy vzduchu - dobra metoda na kontrolovanie je striekat pocas behu motora na podozrive miesta technicky lieh, pokial streknes a zvysi sa volnobeh, mas odhalene netesne miesto, pokial netesni len spoj, mozes si pomoct vazelinou a teflonovou tesniacou paskou + dotiahnut svorku, pokial je prasknuta alebo roztrhnuta hadica, tak provizorne vulkanizacna paska, ale inak samozrejme vymenit hadicu
4. Skontroluj spinac skrtiacej klapky a chod samotnej klapky, ci neostava pootvorena kvoli nejaku bordelu v nej

Toto by malo pomoct, ak to vsetko spravis dokladne, inak este pre kludnejsi volnobeh a trosku ostrejsi charakter motoru pomoze nastavit volu ventilov na 0,30-0,35mm namiesto 0,25mm ako predpisuje BMW (studeny motor), takto to robila aj alpina na svojich motoroch, mozno bude trosku viac pocut klepanie ventilov za studena, ale to je zanedbatelne, ja som tak spravil a nestazujem sa, hlavne zmizlo tak to monotonne kolisanie, ktore si na otackomeri skoro ani nezaznamenal ale ked si otvoril kapotu a zapocuval sa, tak si jasne pocul ze motor akokeby v pravidelnych intervaloch strieda dva rezimy otacok, ktore sa sice lisia minimalne, ale ajtak...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2216
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 31. Októbra 2007, 09:08

zasada cislo jedna: na emisku sa nechodi, emiska sa kupuje
 
palo
Príspevky: 1283
Registrovaný: 28.9.2007
Auto: e34
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: malacky

Streda, 31. Októbra 2007, 09:17

Peppo napísal:
zasada cislo jedna: na emisku sa nechodi, emiska sa kupuje

:lol: :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Streda, 31. Októbra 2007, 09:55

No to som nechcel takto verejne pisat, ale nerobim to tiez inak:lol: .
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Streda, 31. Októbra 2007, 09:55

Peppo napísal:
zasada cislo jedna: na emisku sa nechodi, emiska sa kupuje


tak tak. Ja som bol raz na emiske...ale s kamaratovim fejvritom 8)
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
balino
Príspevky: 3260
Registrovaný: 15.5.2007
Auto: E36 320iSDN
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: LUBOVNIANSKA1

Streda, 31. Októbra 2007, 10:02

Peppo napísal:
zasada cislo jedna: na emisku sa nechodi, emiska sa kupuje


konecne prva vec co si napisal spravne :wink:
E36 sedan 320iSDN rv 97
FUSERKLUB BRATISLAVA veduci klubu BLACKMW hlavny mechanik VLADKY242
http://www.indaclub.sk, http://www.partyveci.eu, http://www.obchodpredeti.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2216
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 31. Októbra 2007, 10:17

balino napísal:
Peppo napísal:
zasada cislo jedna: na emisku sa nechodi, emiska sa kupuje


konecne prva vec co si napisal spravne :wink:


mal som svetlu chvilku....
 
Užívateľov profilový obrázok
bagrista
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 25.10.2007
Bydlisko: MICHALOVCE

Streda, 31. Októbra 2007, 12:43

helldiver dakujem za rady pokusim sa to urobit, emisnu uz mam dnes sa my uz nejako... podarila urobit :lol: diki vsetkym!!!
BMW 320i E30 rv.1990
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2216
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 31. Októbra 2007, 12:45

bagrista napísal:
helldiver dakujem za rady pokusim sa to urobit, emisnu uz mam dnes sa my uz nejako... podarila urobit :lol: diki vsetkym!!!


dufam ze ti vela "hlinkov" nepomahalo.....
 
Užívateľov profilový obrázok
bagrista
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 25.10.2007
Bydlisko: MICHALOVCE

Streda, 31. Októbra 2007, 23:38

Hlinkovia nie!! Zatial mam dost znamych ktory este žiju!!?
BMW 320i E30 rv.1990

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných