Ved poradte ja sa nehadam len do elektriky sa absolutne nevyznam. Iba som poukazal na to ze mi nejde do hlavy preco na vsetkych konektoroch od vstrekov su hodnoty cez 100mV a na tom stvrtom valci je 20 30mV.
Dnes po chvili ked sa auto zohrialo jazdil som na nom uplne bez problemov. Na volnobehu islo asi pol hodinu ani naznak problemu. Motor isiel krasne. Vysokotlakove cerpadlo je ale dost hlucne neviem ci tak ma tikat... neviete kolko ma byt tlak na palivovej liste na volnobeh?
Boha vymen tie vstreky alebo si užívaj polhodinove jazdy a s takýmito picovinami co špekulujes si len koledujes o problémy s hpfp. Kúpil si si n53, budeš platiť alebo chodit autobusom
VYRIESENE! nakoniec bol problem v tom ze predne lambdy boli prehodene medzi sebou tie konektory co su pri sacom som len prehodil, vymazal stare adaptacie auto ide uz 3 den bez problemov a to rano boli minusove teploty :)