Požiadavka MAF podľa diag ISTA sa mení, nerozumiem prečo ju TESTO vidí loguje ako konštantnú hodnotu. Všimol som si že ked som logoval F31 135kW tak bola tiež konštantná požiadavka MAF a to rovných 2000mg.
Presne na ten plniaci tlak so narážal, pretože keď zas porovnám F31 135kW tak tá má požiadavku MAP 2699mbar(predpokladám séria) a spotreba 5,8l/100.
Nevedel som že na mojej F11 je úprava RJ a bol by som rád ak by tam bola séria( z dôvodu dpf, turba ....) resp. TAKÁ úprava SW aby som nemal spotrebu 7,5l/100km(podľa tankovania) a to som celý mesiac jazdil ako "dôchodca"(na skúšku samozrejme :-) ). Takže to mierne černanie koncovky má za následok zle nastavený pomer vzduch/palivo? Auto vyžívam na rodinné presuny a do práce takže žiadne drify a kickdown nepreferujem.
Tak čo navrhuješ po výmene rozvodov (asi sa už pýtajú)
https://www.youtube.com/watch?v=FOO4Ta2CVqI (okrem výmeny auta samozrejme :-) ) ??