... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
valko
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 15.8.2014
Auto: BMW 318i
Kraj: Bratislavský

BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 15:15

Cawte,
Nemate s tymto niekto skusenosti? Co by to mohlo zapricinovat?

Bol som s mojou 318i 2008 na STK, a pri emisnej mi nameralo podla pana cisla ake este nevidel.
Pritom auto ma len cca 60tis km, a nikdy nebola hlasena ziadna porucha lambda alebo ineho co by malo mat vplyv na tieto hodnoty.

Konkretne hodnoty:
CO a HC = OK
CO2 - 7 (norma 14)
O2 - 11 (norma 0-1)
Lambda - 2,0 (norma 0,97-1,03)

Vyfuk deravy nieje. Moze to byt katalyzator, aj ked palubny pocitac nic nehlasi?

Dakujem za kazdu radu.
 
PetoK
Príspevky: 9686
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 15:17

Chod najprv na inu stanicu EK. Nech to zmeraju na inej masine...
 
valko
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 15.8.2014
Auto: BMW 318i
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Utorok, 19. Augusta 2014, 10:02

Praveze, som to mal pripojene na 2 rozne pristroje, sice v tej istej dielni.
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5328
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Utorok, 19. Augusta 2014, 16:34

a nemerali to za "studena"?
katy sa musia riadno zohriat aby plnili ulohu a namerali sa normalne hodnoty.
to iste aj s o2 - pride mi akokeby tam bola pustena pumpa vzduchu do vyfuku na znizenie emisii

ale toto vsetko by mali na EK vediet ..
skus ist na inu STK stanicu
 
Užívateľov profilový obrázok
dethXtreme
Príspevky: 2574
Registrovaný: 26.11.2008
Auto: e36 323i
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Utorok, 19. Augusta 2014, 20:29

ten kyslik by celkom zaujimal aj mna...preco vadi ked ho je vela? vsak tym padom auto plni funkciu stromov :mrgreen: :mrgreen: ( to bol vtip samozrejme :) ) ale otazka stale plati
e36 318i saloon "škaredé káčatko" :)
e36 323i touring "obláčik"

http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/e36-318i-pribeh-skaredeho-kacatka-nove-foto-t28693.html
 
valko
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 15.8.2014
Auto: BMW 318i
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Streda, 20. Augusta 2014, 06:39

No s autom som normalne jazdil pred stk, studeny si myslim ze nebol. jedine ze by vychladlo pocas tych 15-20 min cakania na stk.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Streda, 20. Augusta 2014, 11:53

tak tomu ver ze vychladne za 20 minut

nebol si nahodou v CM control galvaniho?
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
valko
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 15.8.2014
Auto: BMW 318i
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Streda, 20. Augusta 2014, 11:57

Nie nie, ja som bol na vajnorskej. Tak potom to mohlo byt studenym motorom asi zapricinene
 
Užívateľov profilový obrázok
kompre
Príspevky: 899
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: ex E90 325i
Kraj: Žilinský

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 07:54

auto je uplne v poriadku, nevedia to merat, nastavil ti iny motor, nepriamovstrekovu 318ku predchadzajuci model.. mas priamy vstrek a pokial nieje auto v zatazi pracuje v rezime spalovania chudobnej zmesy a to ti dementi nikdy nevideli.. pisal som dokonca na SEKU a povedal som im moju skusenost a doporucil aby si preskolili zamestnancov. Nabuduce z emisnej neodidem kym to clovek spravne neodmeria kedze som zbytocne raz zaplatil emisnu.


bol som na emisnej 3 krat (dva krat na Vajnorskej a to som z emisnej isiel rovno do BMWcka ze som nespravil emisnu kvoli vysokej hodnote lambdy, behom hodiny mi povedali ze auto je uplne v poriadku nevykazuje ziadne zle hodnoty) nakoniec som isiel do Ziliny kde s priamovstrekovymi motormi maju skusenost a vedia nastavit spravny motor a spravne parametre (nasiel som prispevok tu na fore).



len vynatok z mailu co som pisal s p. Lendakom zo SEKY. Pre tvoju 318ku su podla vsetkeho hodnoty rovnake.. + urcite ako bolo spomenute treba motor pred emisnou poriadne zahriat

"Dobrý deň,
pre Vaše vozidlo BMW 325i s motorom N53B30A (160 kW/6100 min-1) je požitý predpis z medzinárodného autorizovaného katalógu:
meracie otáčky voľnobežné / zvýšené 610 - 810 / 2300 - 2700 min-1
CO voľnobežné / zvýšené 0,2 / 0,2 %
HC 100 ppm
lambda 0,97 - 2,3 (AUTODATA umožňujú rozsah 0,7 - 4,0)

Ani v použitom rozsahu pri výkone EK nebol problém (reálna hodnota je do 2.0) tak ako aj pri Vašom vozidle. Pri prvej EK bol problém, že pri meraní nebola získaná hodnota 2 regulačnej sondy. Pri druhej EK táto hodnota získaná bola a v ostaných hodnotách nevidím problém. neviem posúdiť priebeh merania a dôvod nezískania hodnoty signálu druhe regulačnej sondy pri prvej EK. Podľa tohto nebol pri EK problém s limitnou hodnotou v predpise pre Vaše vozidlo ale s meradlom resp. postupom merania."


EDIT: a zda sa mi ze hodnoty kyslika nie su podstatne v tomto pripade je skor podstatna lambda. ak chces doma ti odfotim protokol z emisnej a hodim ti ho tu a mozes si to porovnat. Kazdopadne ak si nespravil a pojdes znova daj si pozor aby nastavil spravny motor v masine v tvojom pripade N43B20U0
EDIT2: tak isto som to mal pripojene na dve ich masiny, ale trt z toho, ked to obsluhuju dementi bol som na emisnej aj v DK a to iste :).. a ze pozdravujem toho pana, lebo mne vravel to iste :)) ze toto nikdy nevidel a snazil sa upchavat vyfuk a neviem co, ale chyba bola inde ako vo vozidle :) co si oni samozrejme nikdy nechcu priznat
EDIT3: ked som to riesil dopracoval soms a aj k tomu katalogu kde su vsetky hodnoty pre vsetky vozidla, ak to najdem hodim to tu... a jedine priamovstrekove motory od BMW mali taketo divne hodnoty :) (lambda a dalsie)

EDIT4: https://www.gov.uk/government/uploads/s ... dition.pdf je to katalog pre UK, ale hodnoty by mali platit aj pre nase emisne stanice
EDIT5: ak sa chces dozvediet viac daj do guugla "n43 + mot failed" a najdes toho viac s rovnakymi skusenostami ako si mal ty
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5328
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 15:07

=D> =D> =D>
 
Bigy
Príspevky: 98
Registrovaný: 9.5.2013
Auto: E46
Kraj: Košický

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Nedeľa, 11. Januára 2015, 16:05

Zdravím všetkých, chcel by som sa Vás opýtať či ma niekto skúsenosti s odstránením katalyzátora v tomto konkrétnom type motora E46 318i M43. Celý deň som strávil hľadaním podobnej témy ale nič som nenašiel. V poslednej dobe som menil motor 318i za 316i. Všetko prebehlo v poriadku. Starý motor mal už najazdené cez 250 tis. km možno aj o 100 viac. Po výmene motora šlo auto krásne, ľahlo naberalo rýchlosť. Teraz mám pocit že je nejaké lenivejšie ako keby ho dusilo. Svieti mi kontrolka motora, ktorú som už viac krat vymazal. Vypisovalo mi chybu katalyzátora ( brzdiaci proces je príliš nízky ). Chcem sa vás teda opýtať či je možné alebo má niekto skúsenosť s odstránením katalyzátora? Zaujíma ma hlavne či nebude hádzať chybu motora, kedže sú tam 2 lambdy sondy. Jedna pred a druha za Kat. Dočítal som sa že z E36 tej istej motorizácie chlapci vyhadzovali KAT ale tam nebola lambda za KAT. Za vaše odpovede vopred dakujem.
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Nedeľa, 11. Januára 2015, 16:12

z tej chyby co ti zapisuje rovno dostavas odpoved na tvoju otazku:

brzdiaci proces je príliš nízky

tzn ked tam nebude ziadny kat bude rovnako brzdiaci proces príliš nízky resp ziadny. :thumbup:

inac =D> za rovnako utazku v troch temach preistotu
 
Bigy
Príspevky: 98
Registrovaný: 9.5.2013
Auto: E46
Kraj: Košický

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Nedeľa, 11. Januára 2015, 16:32

je ale to neznamena že kat je KO a motor ma problem pretlacit vyfukove plyny cez neho? Ked ho vyberiem plyny by mali z motora vychadzat lahsie podla mna....len ma zaujíma či bude hlasiť druha lambda chybu?
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW 318i 2008 vysoke hodnoty na STK

Streda, 13. Februára 2019, 19:57

Mal som dnes obdobný problém na emisnej. Hodnota lamda 2,2 auto nespôsobilé. Kontrolka ani nič nesvieti motor bez problému, išiel som na isto, ako inak spoznať problém s motorom ked nič nesvieti. Pajdo ešte pred meraním povedal že Bmw benzín, že bude problém, lebo majú nové stroje a autá s 50tkm neprechádzajú. V novembri som bol s podtrhavanim v MD cievka vymenená všetko skontrolované. V MD mi povedal že benzíny sa im vracajú, lebo to nedokážu merať v otáčkach požadovaných. Som im to tam hneď doviezol, lebo kvôli lamde nespôsobilá haraburda. Je možné že nevieti nejaká porucha v idrive pri takejto hodnote? Nox mám menený 2r, vstrekovače 10m, .
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných