Piatok, 10. Júla 2020, 04:53
Nie nebolo by to lepšie dať do servisu, nikto ma neodradí od toho aby som sa niečo naučil, robím to preto, že ma to baví a chcem tomu rozumieť viac, pred polrokom som takmer nič nevedel, teraz som si sám pomocne vymenil motor aj s prevodovkou, nebude pre mňa ako programátora absolútne žiaden problém pochopiť vnútorné vzťahy a súvislosti medzi elektro-softwérovými systémamy v aute.
So starou riadiacou jednotkou to nepíše nič zvláštne, len hlúposti typu, že nemám zapojené žiarovky, chladič a podobne ale to všetko píše lebo nemám nahodený predný nárazník a motor by mal normálne nabehnúť, síce bez turba, ale mal by normálne naštartovať a neštartuje, takže sa snažím zistiť, prečo, nie je tlak v palivovej rampe, zvyšok budem riešiť dodatočne.
Najprv chcem spojazeniť motor a potom sa bavkať s výmenou riadiacej jednotky, kódovaním kľúčom do EWS a podobne...
Moja otázka k tej palivovej rampe je, či mám skúsiť vymeniť vysokotlakové palivové čerpadlo alebo máte nejaký nápad, čo by som ešte pred tým mohol skúsiť?
Nikto múdry z neba nespadol, nikto sa nenarodil tak, že hneď chápal všetkému do každej podrobnosti v aute, sme ľudia. Robím vlastný hardware a programujem software (momentálne spolupracujem s firmou, ktorá vyrába nabíjačky pre elektromobily - vyvýjam plošné spoje do nabíjačiek a kodim softwer ku ktorémi sa napájajú všetky tie zariadenia). Elektrotechnika a IT sú základné kamene, z ktorých je skonštruované auto + mechanika. Chýbajú mi len konkrétne poznatky, princípom rozumiem.
Ďakujem za pomoc, vážim si každej myšlienky, každého človeka, ktorý mi pomôže k tomu aby som sa niečo nové naučil.
💻 Softwérové a hardwérové riešenia na mieru 😎
➡️
https://cooder.sk🔧 Oprava áut 🚙 je moje hobby 👌