Dopĺňam niekoľko noviniek z posledného obdobia - niekoľko pozitívnych a jednu negatívnu :)
Po patáliách s olejovou fontánkou prišlo na rad šetrenie metódou pokus - omyl (nakoniec bol prvý predpoklad správny) a autu sa urobila menšia komplexná údržba. Popri výmene oleja, vody a filtrov sa zhodila a kompletne vyčistila celá vaňa, vymenili sa tesnenia aj šróby. Olej nakoniec unikal cez deravý IC, kde sa zbieral od vylágrovaného turba.
IC sa vymenil a súčasne sa vymenilo aj turbo z trojlitra, konkrétne GT2556V. Turbo sa kompletne vyčistilo a spolu s ním sa vymenil aj pletenec.
Musím povedať, že oproti tomu, ako to jazdí teraz sa to auto predtým len plazilo... Nedá sa to popísať, treba zažiť

Ak sa mi bude chcieť, dám to na brzdu a doplním presné údaje. Turbo tlačí max 1,45, po odfúknutí sa ustáli na cca 1,3 baru. Priebeh je oproti tej starej hrči perfektný, kým vtedy som to musel točiť pomaly na 3k, aby to dalo apoň 1,1, teraz to je schopné dať plný tlak v rozmedzí 100 otáčok od cca 1900rpm. Potom kopanec a valí až do maxima :) Kvôli novému turbu sa musel nadvariť výfuk s čím boli menšie patálie, ale teraz je už všetko OK. Okrem týchto zásadných zmien je tam veľmi veľa detailov, ktoré sa mi ale nechce moc rozpisovať :)
Teraz k tej negatívnej novinke. Jedného nepríjemného poobedia cestou zo ZA padal mrznúci dážď, cesta čistý ľad, trochu som sa ponáhľal, dostal hodiny a ... Aj keď ten deň búrali hádam všetci, bola to čisto moja vina, nabudúce už budem opatrnejší :) Výsledok je ťukanec na roh od spolujazdca (zvodidlo) a jemný dotyk so zvodidlom pod zadným svetlom. Celkovo nič vážne - kapota, blatník, svetlo, trochu nárazník. Zatiaľ som tomu urobil jemný "hotfix"(foto), na jar to bude opravené komplexne

Na záver menší bonus - na narodeniny som od kolegovcov dostal skladačku E34, tak som ju upravil na svoj obraz
