Tak som si to dnes cestou domov odsledoval... Naozaj hodne záleží na zaťažení auta - inak to tlačí, keď ide človek do kopca, ako keď plachtí po rovine. Vie to dať 0,5 na 1800, ale priemerné hodnoty sa pohybujú približne od 1800 - 0,1 až 3000 1,2 dáva v maxime... Nie je to zase nakoniec až také zlé, ale aj tak sa to turbo zrejme meniť bude... A možno je to celé len o tom, že na to už nejak nedupem, lebo nechcem chodiť ako kotolňa.
@starynovy - akú dieru v saní? To nastavenie turba je podľa mňa hodne subjektívna vec, takže povedať, že je to zakrútené na 1,5 je odvážne. Syčanie bolo spôsobené zadnými dverami, ktoré neboli zatvorené počas našej testovacej jazdy

Až keď som šiel dom som si to všimol. Mňa sere skôr to slzenie oleja, to je nepríjemná vec, treba to vysledovať za denného svetla.
egr bolo zaslepené prvý deň, ako som mal to auto :) Neskôr mi starynovy zohnal čistú rúru bez neho.
@lukinko - ja som tiež študoval v it, pracujem v it, nebolo dňa, kedy by som sa mohol sťažovať na zameranie, ktoré som si vybral, takže nič sa ty neboj, len zotrvaj :) Btw, počas školy som prestriedal 3 "vozidlá" - auto je z toho len 34, takže keď sa chce, tak sa dá

Len sa musí CHCIEŤ
