... všetko o BMW ...
starynovy napísal:https://batteryuniversity.com/article/bu-804b-sulfation-and-how-to-prevent-itAby sme este ujasnili termity, sulfatacia sposobuje pokles kapacity nikoliv nadmerne samovybijanie, ktore spominas ako "napatie rychlo spadne".
starynovy napísal:Ze ti neni kokotno po tych bludoch co si tu popisal tu teraz sekat formu Aj by som ti spravil bobranalyzu aj s komplet citaciami ale to by bolo jak slepemu radit pri vybere slnecnych okuliarov. Radsej ostan pri dizloch, v elektrike to mas ako vravia na Floride "surface knowledge". Uzavrime to tak ze pablova AGM baterka kera po odpojeni od nabijacky na par hodin ukaze na voltmetri 12.4V & po tyzdni 12.1V je uz znacne nakokot pravdepodobne pre sulfaciu co pablo tvrdil odzaciatku, a vobec ju netreba davat na 24h na policku aby to clovek zistil ze poklesne este o 0,1V.Mne nemusis kopirovat co si nasiel na gugl. Ja to poznam. Ale som rad, ze si sa niečo naucil.
Aj ked nabuduce, keby to slo bez toho detinskeho dupania a hádzania sa o zem. Povedat, ze niecomu nerozumiem alebo som sa mylil, je uplne normalne a nieje v ludskych moznostiach rozumiet vsetkemu. S tym mas ale extra problem.
Podla toho co si tu pisal vcera, zjavneho tapania, je dnes rozdiel 100 a 1, aj ked vlastne len opakujes clanky z netu. Aj to je ale ucenie. Good for you.
pablohablo napísal:Prisiel si sem sebaisto podjebat pablovu analyzu stavu baterie ale nevydalo Namiesto pisania k veci, k vyvratenym bludom len dalsi podjeb a dalsia ritna perla.Troska zabava s baterkami kedze 2/3 vozoveho parku nebude do leta jazdit.
AGM v zazimovanej X1 asi uz konci, levituje tak nejak na 12,1V po tyzdni bez nabijacky (Oxford Oximiser 3X) ktora ju dokaze nabit na 12,4V (merane 3h po odpojeni nabijacky). Slusne dala OEM Gelovka tych 7 rokov, tak ju necham aspon drzat touto novou CTEK MXS5.0new nech na jar otvorim & nastartujem do servisu na vymenu bez startovacich kablov a nervov, popripade este zmeriam ci ju ten CTEK nedokaze lepsie nakrmit ako Oximiser3X ked ma teda vyslovene AGMvAUTE rezim. Napojil som to na svorky v motorovom priestore, zavrel kapotu, zamkol auto, hadam dobre. Baterka v moterke drzi stale dobre, hold japonci vedia. G20 zatial bez poruchy, Goodyear Ultragrip zimne ale stoja za hovno, smyka to za mokra priliz.
Staremu fanboiovi boschu odkazujem nech si C3/C7 napoji na vajca rano a na bradavky vecer.
voMacK napísal:Ty radsej povedz ako si spokojny so xiaomi pumpickou, lebo podozrivo na tuto temu cusis len aby si si zachoval da club street cred.Dpc Pablo na styri krat tu zeditujes svoje posty a ked to konecne das do formy, ze to ma hlavu a patu, ides sa tu vyvysovat, ze do teba niekto jebe za povodnu verziu prispevku.
Argumentacna atletika lvl Blaha 😀
voMacK napísal:a skusal si koleso odmontovat na 24h nech sa to ustali ?Pumpicka fuka, ale ukazuje kokotiny, tak ako sa na low cost cinsku kokocinu patri. Uvidime, ci prezije dlhsie ako jeden tvoj post bez editacie 😀