paradne to vyslo veru, kolko malo staci :-) este taky dotaz, tie prahy sa nedaju nalakovat? alebo preco si to neriesil, ked to bolo u lakosa, ci si nechcel? :-) ma to zaujima, lebo dost e38 co som videl, tak to ma takto a ked si jednu kupim raz volakedy, tak by som to chcel mat vo farbe
koľko málo stačí? len 170 dní a 4257€ bez kúpnej ceny (a v tom nerátam ešte poslednú robotu kamoša čo mi to robí) ja som to dal do čiernej, tak ako to bolo od výroby... ale streknuté to samozrejme je, len do čiernej
no myslel som kolko malo staci, hlavne co sa tyka lakovacky aj ked ano, lacna sranda to nieje.. ale tiez to neni zavratna suma za to, ze to hadam bude v tip top stave :-) aha, tak potom okej :-)
minulý týždeň spojazdnený plyn (kvôli STK). Ešte nesvietil vodičov xenón a chcel som doladiť pár drobností. Takže zo servisu do garáže... cesta 10km, ku koncu mala teplota 108 stupňov. Čo je divné lebo vrčalo dokopy pár hodín a s vodou problém nebol. Dobre, nevadí, odvzdušníme zajtra... na druhý deň už auto nenaštartovalo.
Dnes som pozrel poistky, čerpadlo keď dám na konektor druhé tak nejde, takže niečo ho nezopne. Tak som aspoň vymenil svetlá, lanka kapoty a čakám na odborníka, ktorý by sa mu pozrel na zub...
Asi vadný termostat, na mieste dosť stúpa teplota... takže vymeníme: termostat, vodnú pumpu, kladky, remene, viskospojku, expanzku a čidlo. A musí to fungovať. A v piatok na STK
- nová vodná pumpa - nový termostat (pôvodne na E31 840i - otvára pri 85 stupňoch) - nový obal termostatu - nová viskospojka - nové vodné hadice, O-krúžky, tesnenia - nová expanzka s čidlom - nové kladky - nové remene
všetko originál BMW diely - už musí byť s tým pokoj na pekných pár rokov
Deň D - technická a emisná kontrola. Ráno sme so šoférom vyrazili na technickú a emisnú kontrolu. Pre istotu všetko ešte raz skontrolované. Príchod vo veľkom štýle s húkačkami samozrejme musel byť.
Emisná sa ale ukázala byť ako problém, auto má veľmi bohatú zmes, budeme musieť vymeniť lambda sondy. Pri tej príležitosti vymením aj oba katalyzátory za nové.