... všetko o BMW ...
kkt1 napísal:Doveryhodny moze byt ale mozno si nespecifikoval o com sa bavite.. aj ked ani generalizovane to nieje pravda. Su iste vynimky kde odstavene EGR uplne rozjebe celu regeneracnu strategiu ECU. Ale to sa potom tazko bavit o zvysenom zanasani, proste to nevypaluje dobre alebo vobec. Ked sa bavime konkretne, tak u BMW, ani u novych s nizkotlakym EGR s tym problem nieje. A je to ako hovori simik. Motor s funkcnym EGR pri kazdom prechodnom deji zahuli, je to normalne. Odstavenim EGR sa to ale nedeje, pretoze tam je vzdy len cisty vzduch a bohovy prebytok. Frekvencia regeneracii tak podla stylu jazdy, moze poklesnut aj velmi dramaticky. Vysledok je logicky predlzenie zivotnosti DPF.ja sa v diesloch nevyznam, len sa pytam pretoze to mam z nie jedneho a pre mna dost doveryhodneho zdroja.
jararak napísal:tu sedacku mas len v smere jazdy, alebo aj naopak? vpredu asi nikto nesedi, ci?