Áno od spodu ale všetko je zapojené a 100x skontrolované... idem to zajtra znova rozhodiť a pozriem to turbo podla diag strašne pomali nabieha tlak ak ho vobec dosiahne...
Tak som prišiel na to že to bolo kôli mojej blbosti že som počas prác nejak povytiahol hadicu na spojke do intercoolera, bolo to len kúsok ale stačilo to aby prefukoval spoj.. :-). A teraz po výmene zvodov je to ovela živšie ako pred tým než som si myslel že praskli, čiže asi už boli načaté odkedy som auto kúpil.
Zase nejaké to “špáranie sa v motore aby som nevyšiel z cviku. Najväčšia sranda bola že sa mi x drive nezmestil na rampu rázvorom tak som na predok musel obuť úzke 17nastky aj tak to bolo LTT. Keď zadokolka sa tam vlezie s 245kami aj s rezervou. Inak riešim to že pri normálnej jazde má auto s manuálom priemerku cez 11,5 litra kombinovane a na semafóre “ho zruší aj octavka tdi bez chipu” . A nádrž po meste vytiahne ako nejaké Lambo. Prvá vec je upchaté dpf ktoré hlásil aj palubák, nútená regenrácia nepomohla tak som ho vydoloval z auta a idem ho skúsiť dať vyčistiť a ak to nepomôže pojde do p-cka. Za nový nedám tie peniaze.
No to máš pravdu Skladali to nejaký majstri z nemenovaného servisu v LM to auto má oveľa viac takýchto dofušovaných nedorobkov po “odbornom servise” za 7000euro.
Ja neviem ani nechcem lebo by ma toto jeb.o. Bolo to rok a pol dozadu a auto je totalne v prdeli zatial. Ženská moja sa do toho nerozumie takže ju ošklbali poriadne lebo to auto ani nevyzerá a ani nejazdí dobre. Za 7k malo byť čisté a funkčné ako z výrobnej linky... A nie tento hnoj
Cistit DPF je ako transplantovat 95 rocnemu nikotinikovi pluca...absolutne kontraproduktivne...su len 2 moznosti a sice nov original alebo OFF, zial...ale niekde som zachytil info, ze na bezne koncernove plecky 2.0 TDI a pod sa uz ceny OEM DPF zacinaju hybat na 550-600 €..ci to je aj u BMW neviem, partnerkine E87 s m47ckou sme vykuchali, 1300€ bola cena noveho DPF pred pol rokom...