Štvrtok, 4. Apríla 2019, 16:51
Niesom si na 100% istý čo to spôsobilo, ale mal som trochu cas minulý týždeň tak som opucoval všetky konektory, ktoré mali čo dočinenie s Abs a vtg.Potom sa to po vymazani chyb rozbehlo a dala sa urobiť adaptácia. Po tej oprave je to úplne iné vozenie, a hlavne konečne klesla spotreba na normálne hodnoty. Ale ešte sa neteším úplne. Za prvé neviem akej kvality sú tie diely z Litvy. Zatiaľ po 700km sa neobjavily piliny vo vzorke oleja čo som odobral z rozvodovky, to je povzbudzujúce. Po ďalších 1300km to rozoberiem znova a skontrolujem plochy po ktorých sa odvalujú valčeky na tých nových dieloch. Ak tam budú stopy opotrebenia máme dosť kvalitné materiálové laboratórium kde môžem dať spraviť napríklad oficiálny test tvrdosti plôch a ak sa to bude velmi líšiť od pôvodného dielu skúsim to vyreklamovať a zoženiem kúpim novú rozvodovku.
Za druhé bola tam nejaká interná chyba RJ VTG čo neveští nič dobré tak môže sa stať že to znova prestane fungovať a bude treba vymeniť aj tú.
Ale ešte som aj premýšlal nad variantou že by som sa dohodol v robote a pokusne by sa na tie pôvodné poškodené diely navaril nový materiál a znova by sa opracovali a patrične upravili do ložiskovej kvality, Ak by sa to podarilo a dalo by sa tam nejaké kvalitné SKF ložisko mohlo by to byť nesmrtelné.
Akože sa dosť čudujem že na pomerne dosť namáhené axiálne ložisko dosadajú plochy z nie extra kvalitnej odlievanej ocele. To ložiskovým plochám nesiaha ani po členky a sa divím že to vôbec tolko vydrží.. Proste je to technologicky jedno velké kurvítko...