Alas vytvor novu temu, vcera sme o tom debatovali aj s Napsterom ze co dalej. Ci zas dat peniaze do ciny typu G5, alebo kamarat mi ponuka Hella G3 z F10 za 250€ alebo fakt dat G2
Kamarat dobry sa zenil tak sa ma spytal ci ich neodveziem ze toto je mu srdce blizsie, nemal som s tym problem : prikladam par foto
Prebehol nejaky servis, druhy krat vymenene tesnenia vika lebo prvy krat to menil dement cisty a z auta tieklo jak zo starej 815tky..vymenene obidve servo hadice lebo jedna tiekla tak som vymenil aj druhu..rovno sa vycistil aj motor a vsetko okolo toho, plus namontovana rozpera Wiechers :)
Brzdy zabehnute, brutalny ucinok maju. Konecne sa daju aj pekne davkovat a nie ako tie serie predtym.
Veskery progres s vyfukom zastavila prerabka bytu, nejaky ten odrbik od majstra co to prerabal atd atd...
Sme sa asi nepochopili, meni klasicke za stelovatelne klasicke. Podstata sa nemeni, funkcnost rovnaka, ciste mechanicka zalezitost. Odporucam nastudovat co robi za jazdy s tlmicmi riadenie napr. Airmaticu a pochopis o com rozpravam.
a ja odporucam nastudovat moderne kvalitne vzduchove podvozky nehovorim o polskych zlepeninach.. myslim si ze airmatic je troska inde, aspon ten starsi.. ale doba sa posunula dost dopredu..
vzduchac nie, kvalitny taky ako mas ty fuxxo stoji proste 3-4 tisic a pre mna je 540 manual viac auto na soferovanie ako na stance..preto chcem stelovak s nastavitelnou tuhostou najlepsie asi KW V2, pripadne D2, alebo BC
najlepsie keby sa ludia vyjadrili co mali alebo maju Bc pripadne D2
pridaj k tym 3-4 tisicom podla mna 540i je viac na stance jak na soferovanie, ale okej berem.. mam kamosa co mal BC na E46ke a bez hrdze vydrzal jednu zimu.. predpokladam ze D2 bude na tom asi o nieco lepsie, alebo podobne.. za mna teda KW V2 ten inox, a si vysmiaty..