... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1869
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Sobota, 1. Októbra 2016, 23:00

Diky za info, kedze takyto fakt este asi nikto nespomenul. :thumbup:
Ale kebyze sa tam osadia cire cocky tak aspon jedno minus ubudne, ci?
A G5 maju vyhodu aj v tom ze parabola je z kovu, takze sa nevypali tak skoro ako G4 ktora je z nejakeho umelohmotneho kompozitu.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Sobota, 1. Októbra 2016, 23:47

Tiez si myslim, ze nespomenul. Iba ze je to super duper lepsie a ono nieje. :D Keby tam bola cira optika tak bude ostry lom ale stale to bude na houbeles, pretoze ten skok je maly a teda to neosvetli tolko tvoj pruh a krajnicu pokial to mas nastavene ako clovek. Myslim, ze tu vyhodu kovu u priemerneho drzania vraku asi 2-3 roky nestihnem ocenit. :D Inac ako hej, proti 10 rocnej optike ktora v tom SuperBe bola je to nebe a dudy ale prejavom to skor posobi ako halogen na steroidoch nez projektorovy xenon.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11354
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Nedeľa, 2. Októbra 2016, 06:53

servus - prva otazka este k motoru - ma to edc15 alebo uz edc16?
k svetlam - neviem co mas ty za svetla, ale ja na svojich nepozorujem, zeby boli uzsie, mam ciru sosovku, jedine z coho som sa vytesoval bolo, ze konecne svietia dialkove predomna a nie veducemu hore do kuchyne
ono tuto vec mi Tom pisal, aj ked sme sa bavili osobne, ze je strasne vela vyrobcov a jednoducho jeden to robi troska lepsie ako druhy a pritom to nesie rovnaky cinsky obal.
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Nedeľa, 2. Októbra 2016, 08:35

EDC15C6, na nejake detaily rovnake ako DDE4.0 co je EDC15C4. Ved ja ta neobvinujem z nicoho, svetla su normalne OE bixenony s cirimi plexi zrejme tie optiky vobec nebudu rovnake kedze mas clear lens a nebude to jediny rozdiel.
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Nedeľa, 16. Októbra 2016, 21:33

Ku optikám ja som tiež absoloval prechod z G4 na G5 ale u mňa boli pocity opačné. Je to na dlhšiu debatu ale vďaka šošovke, ktorá nie je úplne číra ale niečo medzi OEM Hella šošovkou a čírou fajn osvetľuje aj návestidlá a pätníky. Rovnako nepozorujem užší svetelný kužeľ. Diaľkové hodnotím vyrovane, stretávacie sa mi viac páčia u G5. Plus pekné je podvihnutie ľavej krajnice, rovnako ako napr. F15 X5 so xenónmi
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] NHK G5 hype train derailed

Štvrtok, 20. Apríla 2017, 00:49

Po dlhej dobre nieco z bmv sveta, tds este stale nedalo posledne slovo a uz vobec nie na slovensku. :D Tak tu mate co sa da vydolovat z tejto starej ropy v seriovom stave (okrem IC) a bez dymu. Neskor to doladim, par kW sa tam este skryva a potiahnem 0-200.

Naposledy upravil/-a starynovy v Streda, 10. Januára 2018, 17:01, upravené celkom 1 krát.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Najrychlejsi diesel na svete... kedysi

Utorok, 10. Októbra 2017, 22:52

No i.. po dlhych rokoch navrat k bmv. Auto mi neprekvapivo k srdcu neprirastlo, nie preto ze je to bmv ale lebo 3er. Nikdy som to nemal a teraz zistujem, ze to skutocne nieje ono.
Naposledy upravil/-a starynovy v Streda, 5. Septembra 2018, 09:52, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 10:20

takže M47? zaujímavé....ťahá ťa to vôbec sadnúť si do toho? :mrgreen:
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 13:08

Jazdil som nejaku dobu TDI golf ktory som si upravil a co sa motora tyka bolo to storocne dvojventilove TDI lepsie i ked menej vykonne.. ma klubaci vypalia, ale zrejme najhorsi 4 valec aky som mal moznost vlastnit a dlhodobejsie soferovat. Odporny bzucivy zvuk ktory sa nezmenil ani s pridanym vykonom a oslobodenym vyfukom, letargicky vykon ktory nema s turbodieslom akosi nic spolocne. Spotreba tiez nic moc, 7,5L a vyssie pri mojom style. Velmi pochaba izolacia motor-interier. Mimo motora potom absencia odkladacich priestorov, chrbtove opierky na sirku lopatiek. 3er proste nieje pre mna a tesit sa z neho moze fakt len clovek ktory tym prirodzenym postupom presiel z golfa do bmv.

Skor nez niekto vybuchne "a co by si akoze dpc od 4 valca cakal ty debil, ked chces zvuk kup si V8" tak tu je kratke vidoe jedneho projektu na ktorom som sa podielal.. v podstate to iste, 16 ventilovy 2L common-rail, seriovy vyfuk. Krasny plny, definovany zvuk. Ja som necakal, ze to bude V8 ale toto je fakt bieda bied. :D

 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 15:56

Ak je to tá mäsiarka z čiech, tak úpravu toho motora by si automobilka nehanbila nazvať novou generáciou. Čo tam okrem bloku a hlavy zostalo pôvodné?
Nur Original ist Legal.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 16:26

Piesty-ojnice, kluka, spojka, prevodovka.. v podstate je prekopane len vstrekovanie a preplnovanie. Da sa povedat, ze je to zhodne s C30AMG motorom.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 17:33

Tie piesty ale nebudú sériové, čo som čítal, sú upravené nie? Sériová spojka zvláda tých skoro 500 Nm? Dlho chalanisko neaktualizoval čo spravil nové tak neviem, nedávno však písal že chcel meniť zotrvák, prevodovku a podobne.
Nur Original ist Legal.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 11. Októbra 2017, 17:38

Znížený kompresny pomer akurat, inak seria. Je tam uz jednohmota a spojka zo Sprintera. Seriova dvojhmota to neprekvapivo vzdala kedze tam je cosi malo cez 500Nm.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Nedeľa, 14. Januára 2018, 18:44

Kedysi davno par ludi toto auto oslovilo (je tu par tych dusiarov a toto ju rozhodne ma). Ved aj mna, v marci by to boli 3 roky vlastnictva.. na moje pomery silne neobvykle. :D Mozno aj preto, ze bolo skoro rok pokazene lebo som to nevedel opravit. Kovacova kobyla chodi nepodkuta ci ako, takze tam stalo v rohu nedotknute a ja v sebaklame platil rok PZP lebo "ved uz buduci mesiac sa toho chytim". I tak, odjazdene cosi cez 65 000km co na 20 rocne auto nieje prave malo a musim skonstatovat, ze je to doteraz najlepsie auto ktore som vlastnil a jeho dobovy konkurenti mozu fajcit handry. :) Ked som nadhodil predaj strhol sa velmi slusny zaujem aj bez inzeratu a tak sa predalo rovno, preto keby niekto rozmyslal o takom aute drzim palce. Najst 103kW kvatro v tovarenskom S-line so sport. podvozkom a 6Q manualom je asi ako cierna E34 540i so sibrom v manuale a kozi..cena bude podobne dost vysoka na stary carach.

Zhrnul by som to,
Pozitiva: celozinkovana kasna, neznicitelny staly pohon 4x4, bezkonkurencne sedenie, pouzitelny aj seriovy vykon, veeelmi nizka spotreba, famozny 5 valcovy diesel aj s tym zvukom co k tomu patri, relativne moderny zaobleny look, dobry 6 kvalt.

Negativa: slaby aftermarket-OE diely su sialene drahe, nepouzitelne svetla, "tazke" brzdy.

Auto vlastne nikdy nezastalo, akurat spotreba oleja uz presiahla vsetky nerozumne medze a tak nastala GO motora-pricina zapecene kruzky. V procese som zohnal OE jednohmotu a novu SACHS sadu, nove vstreky, trochu som to poladil.. opticky sa vylestilo, vytepovalo, vymenili sa skla svetiel atd. Par som ich videl, aj inzeraty pocas tych rokov.. druha taka na slovensku myslim nebude. Uz by to zasluzilo len nejake dobove 17".
Prílohy
IMG_20180112_093808.jpg
IMG_20180112_093817.jpg
IMG_20171202_080157.jpg
IMG_20171202_080136.jpg
IMG_20171202_080122.jpg
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Nedeľa, 14. Januára 2018, 19:23

:-"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných