... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 96
reklamne predmety bmwklub.sk
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 10:50

veru neoplati, ale 1.3 islo o cosi lepsie, tiez to zacalo dymit, takze malo vzduchu.. :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 10:52

väčšie turbo bude síce zaberať poriadne o pár stoviek otáčok neskôr (VGT turbo ani nemusí neskôr) ale dodá väčšie množstvo vzduchu aj pri nižšom tlaku, to bude asi tá cesta kade by sa úpravy mali uberať
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 10:57

mne je to 100% jasne, skor neviem ktore turbo tam sadne bez uprav, a bude lepsie, kedze disponujem iba oblukovou zvarackou (vyfuk som zvarit dokazal), a listovou pilkou :D
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 11:01

všetky turbá z M57 motorov tam sadnú, len treba prerobiť reguláciu turba, avšak tie turba z trojlitra budú zaberať až nad 2000ot., t.j. spodok bude úbohý ale v otáčkach raketa
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 11:04

tak v serii to bolo na 2000 ubohe tak ci tak.. ok pozrem sa po nejakej 2260.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 11:08

hej tá by bola dobrá, plný tlak by nabehol tipujem tak od 2500 ale hravo by si sa s tým dostal aj cez 220ps, pri tom turbe sa dostaneš skôr na limit čerpadla ako turba
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 11:11

a to na M57 boli obtoky? pretoze 2260 je obtok nie? 2260V je VNT. aha uz vidim, ze su to V, len to niektori nepisu.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 11:23

všetky tie majú variabilnú geometriu, ale dá sa to oblbnúť tak že miesto podtlakovej banky tam dáš pretlakovú z tdska a natiahneš hadičku zo sania, len to treba potom poriadne nastaviť
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 12:14

j to ma napadlo hned, ale na velke vykony to nebude, pretoze ak prekrocis rozdielovy tlak na lopatkach tak to znicis, to by uz chcelo 2 merace EMP, 1 sondu EGT, a najlepsie brzdu, aby sa to zladilo :D zase keby sa tam velmi lezerne nastavil tlak 1.2Bar, a aby sa lopatky otvarali celkom skoro, bolo by to pre to turbo dlhodobo bezpecne, ale zisk by bol maly..
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 12:33

aj pri 1,4-1,5 ti to turbo vydrží veľa, a prínos určite bude, lebo to turbo má väčší housing a dodá väčšie množstvo vzduchu
samozrejme najlepšie keď to vytiahneš na 1,7 a čo to dá, potom to pôjde ako blesk ale aj tá životnosť bude asi taká . . .
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Piatok, 14. Júna 2013, 13:48

a ked neustrazis rozdielovy tlak tak sa rozleti skor nez povies svec :D tieto VNT by som nechal elektronike no, skusim zohnat ten obtok, ale velke peniaze za to ochotny niesom dat, este mi pekne klepe predna naprava :-({|=
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Sobota, 15. Júna 2013, 15:05

otvorim kapotu, a na pravom podbehu zelena voda :evil: KRISTA VASHO :evil: .. idem po mokrej stope, a tieklo z tych ventilov kurenia. Vybral som to cele von, a pevne verim ze to tieklo kvoli volnym sponam, pretoze od prveho pohladu to vyzera ze to tecie z toho zvaraneho spoja na rurke-prirube (skusenosti?) :roll: , taktiez som tam nasiel spominane vodne cerpadlo, ktore je ale zadrete, a mrtve, cim davam do pozornosti, pri preventivnej udrzbe, vybrat, rozobrat, a vycistit, ten magneticky spojkovany rotor bol zahrdzaveny, a magneticka spojka prasknuta, taktiez zhorel jeden pol na rotore.. toz pumpicka sla do prdele, a prepojil som to bez nej, cim som eliminoval 2 sponovane spoje.
 
Wincik
Príspevky: 1242
Registrovaný: 28.10.2011
Auto: BMW 325 TDS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Tvrdošín

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Hlava dole<

Sobota, 15. Júna 2013, 16:59

tá nadávka :D :D
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525tds] Biela smrť >Back on track, going strong<

Piatok, 12. Júla 2013, 18:11

shot z kabiny sputnika, zaujimavost je ze ten ekonomer neukazuje 18L/100, ale cca. 95°C motoroveho oleja.. po dlhom badani, som tu mrtvu rucicku konecne zuzitkoval, s teplomerom oleja na diesli, to mozem premenovat na M525d :lol:

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
masko
Príspevky: 110
Registrovaný: 26.2.2013
Auto: E34, CLK
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: [E34 525tds] Biela smrť

Piatok, 12. Júla 2013, 19:43

Sa už pripravuj na posunutie nadobudnutých vedomostí do mojej kabíny :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 96

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných