No to zase vies. jJedine, ze by som ti vymenil predok za klasicky E46 nie tu latexovu masku cez svetla. Anyway DP mame za sebou, pre tych co si este idu NNN to je myslene ako down-pipe. Ta mala rurka ktorej zaklad je EGR z tds-a, nahradza 2 vodou chladene EGR a EGR vymennik, cries in EGR: *you've become the very thing you swore to destroy*.
Njekto..nejaky, kdesi a ja to hladat nejdem sa pytal co mu treba aby dal na M57D30 CP3jku.. tak, nic. Nepasuje tam nic. Nepasuje cerpadlo na blok, nepasuje rail na hlavu ani len trubky na vstreky, selenoid objemu zavadzia vodnej trubke etc. EEEEEnyway
*cerpadlo: nepasuje* ja: jebnem po nom *cerpadlo: You son of a bitch, I am in.*
Boha, ja ze skade mi to bolo zname, a zrovna vcera som tu cast pozrel znovu.
A bolo nutne davat druhy rail, nemohol zostat povodny? Ved v povodnom je z druhej strany zatka ktora by sa mala dat vysrubovat. alebo by po osadeny regulatora mnozstva zase daco kolidovalo?
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
Tak 150kW stoji tiez za kok ale lepsie to ano. Akurat k tomu idealne cele auto kedze treba milion blbosticiek okolo. A ked to dorobis mas papierovy 135kW na 95% predlift ktory mas problem spenazit za dvojku. Slepa ulicka cele obstarozne bmv, E90/87 detto, nic sa s tym neoplati. Vozit sa na tom ako je, setrit jak sockar aby pri predaji neboli nareky.
Este tak ma napadlo ze kde vlastne zapojis ten reguator mnozstva? Ta seriova DDE 4.0 na to ma predpripravu? lebo Alpina D10 to ma urcite, len ci nahodou v tom nemaju vlastny vytuneny HW. Alebo menis RJ?
Ma to napadlo popritom ked som hladal kde je zapojene cidlo teploty za IC, pridavalo sa od 9/2003 podla katalogov aj schem.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
CP1 a CP3 su funkcne rovnake celky. Volumetricke riadenie tlaku v raile je add-on znizujuci spotrebu paliva o "0.0000nic do pici" a teplotu nafty v prepade. Ja nejazdim vrchy na rezerve takze komplet irelevant, staci vyradit.