... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:Priemery a obvod si meral? Tie puzdra mam aj ja,dobra vec na kolesa:-)) Ja som kupil Nokiany a cele zle…Hucia jak kokot a pritom 70db a zda sa mi ze aj chveju…Vyvazene boli….Zhanam zase iny dvojrozmer….
Ps: kde si objednal pneu?
Abyssko napísal:suhlasim so simikom, pirelli nebrat. ani na leto ani na zimuCo nekupis normalne gumy, conti, hankok, pireli, michelin.....
boborjelotor napísal:to je fakt, auto je odhlucnene o dost lepsie jak F3x generacia, plus mam dvojite skla na tom, takze rozdiel medzi zimnymi a letnymi je vpodstate zanedbatelny, na uplne novom hladkom asfalte je trochu pocut viac ten valivy odpor, ale inac vobec.860s je na trhu od 2017, 860 este dlhsie, novy model by bol ts870
neviem ako dobre je vytlmena cast okolo podbehov v 6gt, ale aj vzhladom na to ako dobre, minimalne v porovnani s inymi autami v danej triede je odhlucnena aj nova g20 celkovo aj s pouzitim hrubsich skiel, podla bmw press releasu ma byt ohdlucnenia od podvozku a motora o neviem kolko randomnumber percent lepsie, aerodynamicky hluk pneumatik bude zanedbatelna pricina celkoveho hluku od kolies. v autach vw group kde aj na autach za 40k najdes hole plechy nad kolesom a 3 kamienky na ceste spravia dnb koncert na minutu to bude robit masivny zdroj hluku, ale inak aerodynamicky hluk pneu odstranis jednym platom tlmiaceho materialu. obzvlast pri tom popise simikovom, ze to huci ako lozisko, to bude urcite viac strukturalny povod hluku ako aerodynamicky. Nokian ma vacsinu modelov primarne na sneh a vodu, to bude vzdy makka zmes. Extremne citliva na spravny tlak pneu, 0,2 baru bude robit citelny rozdiel, jazdim nokiany tretiu zimu, nemam aktivne tpms, ale na dialnici viem hned ci treba ist dofukat...
este si treba uvedomit, ze noise index na pneu je merany stacionarne, s pneu obutymi na vozidle ktore okolo mikrofonu prejde 80kmh pri vypnutom motore. cize udaj, ktory to dava je, ze ak ma pneu nameranych 71db, tak je to hluk, ktory odmerias ak by si stal na ceste a okolo teba jazdili elektromobily 80tkou.
Nie je to meranie zvnutra vozidla, co sa ludia domnievaju (ale je to celkom pochopitelne preco si to ludia myslia, lebo pre spotrebitela by ten udaj daval vacsi zmysel, kedze ludia primarne myslia najprv na seba - na svoj komfort, ale toto meranie a nastavene limity su na znizenie vonkajsieho hluku sposobenym autodopravou, nie pre tichsiu jazdu pasazierov),
a samozrerjme take meranie by tiez nedavalo zmysel, kedze v g20 namerias menej ako v dacii.