Tak zdravim vsetkych, vsetko dobre a stastny novy rok prajem, vela kilometrov bez nehod a poruch.
Po dlhom case sa zase nieco spravilo tak pojdem postupne.

Po ceste z nemecka domov som si bol vyzdvihnut 16" disky na dalsiu zimu, jedna sa o Styling 134.
Dam ich este skontrolovat popripade vyrovnat a prestriekat.
Ako prve som daval menit tlmice a pruziny, odstrojenie zadneho interieru som robil doma sam a uz som len odviezol prichystane auto do servisu takze tu je nejaka fotodokumentacia a k niektorim fotkam aj popis.

Prva fotka je balik tlmicov, pruzin, ulozeni a prachoviek s dorazmi od DSauto.

Na druhej fotke je vidno tri srubky ktroe je treba povolit v kufri aby sa plato s elektrickou roletkou dalo vybrat.
Na stvrtej fotke je vidno ako som odpojil kabel priamo od motorceka, neviem preco som spravil taku hovadiku ked na druhej strane je konektor ktory sa da odpojit

, ale teraz je to aspon napevno naspajkovane,

Na piatej fotke je datum vyroby plata 1. Februar
2003, moje auto je vyrobene
6.2.2002, takze bolo menene, vysvetlenie bude dalej.

Prva fotka je konektor od elektrickej roletky ktory som mal odpojit.

Zvysok je pohlad na to co sa nachadza pod platom.



Pohlad na vedenie kablov a na ulozenia tlmicov.
Tu pokracujeme s tym co som nacal s datumom vyroby plata.


Na prvych dvoch fotkach je vidno stopy po tom ako sa uz niekto snazil vyberat plato a to dost nasilu.
Na tretej je vidno stopy po bruseni.
A na zvysku su kovove špony ktore pravdepodobne pochadzaju z odvrtavania laveho zadneho blatnika a ani si nedali tu namahu to povysavat.
Bolo to pod lavym zadnym reprakom a pri lavom zadnom ukotveni pasu.
Kedze plato je rok vyroby 2003 tak predpokladam ze auto bolo burane este v nemecku prvym majitelom.

Ked uz to bolo vsetko rozobrate tak som sa pustil do cistenia plata, tapcov C stlpika, tretiaho svetla a zvysnych dielov ktore boli pod platom.
Bola tam celkom slusna vrstva prachu za tie roky ved posudte sami.





Nieco z toho ako repasoval kulisu a nahadzoval shortshift.
Konecny efekt shorshiftu je super skratenie hore je o dobre 4 cm, radi sa teraz lepsie a presnejsie.
Ale mam taky pocit ze repas tej kulisi az taky rozdiel nespravil.


Nakoniec foto stitku z prevodovky z ktoreho je ledva rozoznat ze je zlty.
A balik od DSauto, oleje do prevodovky a difu, zimneho VIF-ka, stieracov pre otcove ludove vozidlo a semeringov do difu.
Nakoniec tu este dam postup pre rozoberanie zadku ak by ste menili tlmice.
- sedacky von ak niesu sklapatelne, ak su tak iba lavica a bocne opierky
- odsrubovat ukotvenia pasov
- vybrat zadne osvetlenie interieru, najlepsie tvrdou kartickou zvrchu, su tam dva kovove klipsne
- demontovat tapacire C stlpikov, su na dvoch sroboch a dvoch zacvakovacich pinoch
- vytiahnut plastove piny ktore drzia plato, najprv vytiahnut strednu cast a potom tu druhu ktora sa rozdvojuje
- vybrat zadne plato, ak je s roletkou tak zospodu v kufry je este uchytene troma matkami
a plato vytahovat tak aby si tahal priamo k sebe (nenadvihoval) a zaroven ohybal smerom nadol
ak je plato s elektrickou roletkou tak rozpojit napajaci konektor ktory je pri zvezku kablov na pravej strane v smere jazdy
- vybrat reproduktory ak ich mas
- odsrubovat navyjaky pasov a vybrat
- dvyhnut tlmiacu penu a uvidis gumovy klobucik ulozenia tlmica
Upravil som vsetky moje prispevky tak aby vyzerali ako tento.
A taktiez som updatol prvy prispevok takze opravy su pridane do zoznamu.