Diky brate za up

Vobec nemam kedy to sem davat.
Takze, co je hotove:
-motor: (ETA blok,2.5 hlava,130 ojnice,upravene 2,5 piesty, 2.8 kluka a ak sa s BobymSD dohodnem,tak aj cip)
nove ventily,gufera,vacka,ojnicne loziska,piesty(upravene z 2.5),hlava zrovnana,vymenene rozvody,
vycistena skrtiaca klapka,novy ol.filter,zanovny zotrvak + nova spojka,motor komplet poskladany s novou povrch. upravou a osadeny v aute,
- namontovana prevodovka a predny diferak
- zrenovovane a pretesnene brzdove strmene,nove platnicky,rucna brzda
- nove pruziny -40/-40(vyssie som za boha nemohol zohnat)
- zrepasovane McPhersny
- nove capy( treba ich prelisovat)- zrenovovane Al disky Centra (predchodca RONALu) - raritka
...a stale sa nieco robi...
Diely ktore su na ceste:brzd.kotuce, vsetky nove hadice chladenia,komplet vyfuk,
Co este treba?Nahodit zadny diferak,kardan a poloosi,zkompletovat a nahodit predny podvozok,pozapajat chladenie,palivove vedenie,mazanie,vahu vzduchu,plynove lanko,nahodit brzdy,svetla,chladic,masku,naraznik,vymenit olej v prevodovke a prednom,zadnom a medzinapravovom diferenciale,naliat olej do motora,naliat brzdovku a ovzdusnit brzdy a spojku.....1.start - ak bude vsetko o.k. tak nasadit kapotu a nasledne prva jazda.
Nakolko je to dost casovo narocne a ako isto viete,diely na ixo stoja ovela viac ako klasika,tak som sa rozhodol,ze Project X bude pozostavat z 3 faz.
1.faza - mechanicka cast( prave bezi) - auto musi byt v perfektnom tech.stave a schopne bezproblemovej prevadzky,
2.faza - kompletizacia a updrade povodnych dielov,obnova interieru do origo stavu,doplnenie vybavy a doriesenie elektriky,
3.faza -design,lak,disky,svetla,interier
Predpokladane ukoncenie 1.fazy je stanovene na koniec februara 2012.Foto budem postupne vkladat,takze to chce trosku trpezlivosti.
Takze drzte palce,aby som to stihol a mohol sa s Vami podelit o videjko z prveho startu.
A taka mala perlicka na zaver: ako ste si z popisu motora mohli vsimnut,nebude to standartne 325 ix 