... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:00

Ten predpotopny 5 liter je original a ak to auto ma mat nejaku hodnotu, tak jedine s originalnym motorom, preto sa snazim zachranit povodny blok. Nesnazim sa robit tuzing projekt. A preto sme neobzerali ani 840 lebo m70 kapu a bide ich extremne malo.
Cafte
 
gangsta01
Príspevky: 4
Registrovaný: 7.5.2008

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:03

prepac ale ked je vymena motora z 5,0 na 5,4 tuzing tak ja uz neviem fakt ked sa to okom neda ani rozoznat uprimne ma mrzy moj nazor prepac ze som ti tu nieco napisal
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:10

Tak tomu ver, ze to ide rozpoznat...(ved 5,4 je m73 motor to aj male decko zbada rozdiel a k tomu m73 sa robil uz s 5hp prevodovkou) nemusis sa ospravedlnovat, je to tvoj nazor ale pajtlovat tam noeco co tam nepatri je tabu uz aj vymena zandalsiu m70 by mrzela.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
bnykolass
Príspevky: 709
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: vela
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA Ruzinov

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:23

Ked uz ides menit motor tak to uz original nebude. Motor za 2500e by musel mat nabehane fakt malo a musel by byt este v aute. Motor na palete by som ani so zarukou nekupil hlavne niekde mimo SK.
Cele e32 750i chodia v polsku za polovicu lebo to nikto nechce kedze to zere ako tank :D Skus pokukat ;)

Preto si myslim ze ked tam das 5.4 tak to tuzing urcite nebude, len ubgrade za nieco lepsie co dalej vydrzi a nestrati ti to tlaky na poslednych valcoch potom co sa pojdes previest do Teska.
Pokial ale chces original tak tych 2500 natlac do svojeho stareho bloku. Pokial niesu steny moc znicene spravi to vybrus pokial su moc znicene urobia to vlozky. Cenovka ale bude astronomicka kedze vsetko x12 :D Vzdy sa to da nejako zachranit vsetko to je len o €€€€€€.
E53 4.4i on
E32 730iA on
E32 740iA on
E32 pickup on
E34 540i on
E34 525i on
E34 525tdsA off
 
Blavák
Príspevky: 10
Registrovaný: 26.1.2016
Auto: SOBY 20
Kraj: Košický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:24

gangsta01 napísal:
2500 za 5liter? sak som mohol byt milionar uz za tu dobu co sme ich vyhadzovali do zberu. dam ti radu najjednoduchsie riesenie je tam dat mozor z e38 5,4 na tu povodnu elektriku funguje to bez problemov mame taku e34 touring a hlavne tie 5,4ky maju inu ochranu valcov ako ten predpotopny 5liter


To že si nepredával z lopát motory neznamená ze niesi milionár
 
gangsta01
Príspevky: 4
Registrovaný: 7.5.2008

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:29

este mozem jednu otazku? prosimta povedz mi ako rozoznas motor 5,4 a 5 liter ked je to namontovane napriklad v e32 alebo v osmicke...na to som fakt zvedavy
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:45

bnykolass napísal:
Ked uz ides menit motor tak to uz original nebude. Motor za 2500e by musel mat nabehane fakt malo a musel by byt este v aute. Motor na palete by som ani so zarukou nekupil hlavne niekde mimo SK.
Cele e32 750i chodia v polsku za polovicu lebo to nikto nechce kedze to zere ako tank :D Skus pokukat ;)

Preto si myslim ze ked tam das 5.4 tak to tuzing urcite nebude, len ubgrade za nieco lepsie co dalej vydrzi a nestrati ti to tlaky na poslednych valcoch potom co sa pojdes previest do Teska.
Pokial ale chces original tak tych 2500 natlac do svojeho stareho bloku. Pokial niesu steny moc znicene spravi to vybrus pokial su moc znicene urobia to vlozky. Cenovka ale bude astronomicka kedze vsetko x12 :D Vzdy sa to da nejako zachranit vsetko to je len o €€€€€€.


Jo, opravu povodneho bloku dam urcite nacenit ak to bude cca. 2000 je rozhodnute.

Na m70ke uz vela noveho je zalozene a este vela je nakupene v zasobe, takze m73 mi pride ako uplna zbytocnost aj v pripade, ze sa bude menit.
Naposledy upravil/-a Mishroom v Utorok, 26. Januára 2016, 12:10, upravené celkom 1 krát.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:49

gangsta01 napísal:
este mozem jednu otazku? prosimta povedz mi ako rozoznas motor 5,4 a 5 liter ked je to namontovane napriklad v e32 alebo v osmicke...na to som fakt zvedavy

Akoze co sa rozdrapujes, kup e31 nalej do nej 5litrov+ a mozes si spravit po svojom. To co som mal hned puknut radostou aky napad si mal. Preco asi tolky cas a investicie do toho motora? Aby ostal povodny, vymena je len absolutne nudzove riesenie.
Cafte
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:52

Nechcem ti kazit radost ale len 12 piestov je vyse 2000e
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 11:59

sineDko napísal:
Nechcem ti kazit radost ale len 12 piestov je skoro 2000.

Vcera som to riesil este s Rijou NR a cez vsetky mozne a doatupne znamosti sa viem dostat na cenu 140-150 piest aj s kruzkami. Ja neviem 2000 som trepol len tak odhadom, rozhodnutie padne po naceneni neviem kolko bude stat vybrus.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 12:16

gangsta01 napísal:
prepac ale ked je vymena motora z 5,0 na 5,4 tuzing tak ja uz neviem fakt ked sa to okom neda ani rozoznat uprimne ma mrzy moj nazor prepac ze som ti tu nieco napisal


je rozdiel medzi tuctovou e34 a raritnou e31, ked sa tam swapne iny motor ktory tam bol povodne tak instantne strati aspon 30% z hodnoty

mishroom: ked uz mas porobene hlavy a kopu dalsich veci tak skuste dat dokopy ten povodny blok, lebo druhy motor kupeny za tazke prachy moze byt este horsi
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 12:26

:thumbup:
Cafte
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 12:28

No tak 150x12 mas 1800. Ja som naposledy daval vybrus na 4 valec a stalo to relativne smiesnych 80e u pana co robi profi robotu. Takze nech 250e za vybrus. A k tomu tesnenia pod hlavy atd kopu tesneni poznas to.
 
Užívateľov profilový obrázok
4dams
Príspevky: 813
Registrovaný: 21.10.2009
Auto: e34 TDS/A & e34 538i
Kraj: Zahraničie

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 13:47

Keď už to rozoberieš by bol hriech nedať nové ojničné-kľukové ložiská , prípadný výbrus kľuky (nemusí byť viditeľne zodratá, ale keď si ju pozrieš odchylkomerom môžu už čapy "hádzať" nieje to nutné, ale keď už je to rozobrané, predĺžiš tým životnosť spodku) a vyváženie. Rozvody, si myslím menil, olejové čerpadlo nemusí/môže byť na opravu, Hlavy zrovnať - prípadne blok, zabrúsiť ventily prípadne nové vodítka, + kopec debilín čo sa objavia, tesnenia....
Ja by som to odhadol na 4 000,- €
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: [E31 850iA] v12 na stole

Utorok, 26. Januára 2016, 13:57

Olejove cerpadlo je ok, ojnicne loziska su uz dlho kupene a co sa tyka zrovnania hlav neviem no asi hej aj ked boli zalozene a vsehovsudy to s nimi vrcalo chvilu (po repase) z jednej bolo ulomene takze aj to sa robilo takze hlavy su jak nove. Skor by som riesil zarovnanie bloku. Tesnenia jasne ze nove (zasa). Na hlavach je vsetko spravene ventily zabrusene, hydrostely nove do hlav nie je investicia len do bloku. A ojnicu asi dam zamerat tak ci tak ked uz bude vonku.
Cafte

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 97 neregistrovaných