... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Začal rok 2019 =D

Piatok, 6. Decembra 2019, 11:55

Takže som naposledy obul staré disky nakoľko najbližšie keď ich vyzujem pôjdu rovno na renováciu

Obrázok

Tak a teraz môžme pokračovať k ďalšej pikoške roka....
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Začal rok 2019 =D

Piatok, 6. Decembra 2019, 12:11

Niektorí zaregistrovali nakoľko som tu riešil pomerne zapeklitý problém ale nejdem predbiehať a pekne postupne....

Kapitola 1, príprava na cestu do "Nizozemí"

Po zime na prelome Apríl/Máj sa mi sporadicky stávalo, že dlhšie štartovalo....aby som to upresnil.... mne auto štartovalo/štartuje 1-2sek.... ale vtedy sa stalo, že aj 3 aj 4....čož mi prišlo kus divné... tak som si ho pichol na PC a tam bolo čisto...tak som to chvíľu nerieši, že šak žiadna hrôza možno len nejaka nečistota abo čo... No ale chystal som sa na cestu do Holandska a koncom mája a priateľke sa stalo asi týždeň/dva pred tým, že ráno nenaštartovala.... ja som to nešiel skontrolovať nakoľko som nemal čas tak som riešil termín v servise....

Keď som sa asi na druhý deň dostal k autu tak som zistil, že je vymlátená baterka... Takže musím toho skontrolovať viac.... a tým pádom diag bola nespoľahlivá keďže po vybití batérie je tam spústa falošných chýb, ktoré nemusia nič vypovedať....

No lenže problém bol v tom, že neviem ako dlho priateľka skúšala točiť a na koľko pokusov povedala, že keď nechytilo tak prestala točiť.... ale mne sa to javilo len ako vymlátená baterka ( v tom čase mala len rok ).

Reku OK aj tak to pred cestou chcem všetko skontrolovať.... na diag som našiel nejaku zmienku o tlaku paliva ale po nabití baterky auto zas začalo normálne štratovať.... tak teda sme sa to rozhodli skontrolovať celé.... Diag, tlaky, pretesnenie....

Obrázok
ObrázokObrázokObrázok
Obrázok

Olej bol ešte pred výmenou takže zato je to tam trochu tmavšie.... každopádne odhalili sme slzenie okolo vakuovej pumpy a pri podrobnejšom hľadaní aj ďalej okolo veka ventilov.... takže zmerali sme kompresie, všetky válce mali krásne rovnaké výsledky , pretesnili sme veko plus vákuovku, spravili prepadový test vstrekov a až na jeden (čož podľa mechanikov je v pohode/v norme), vyčistili diag a známky po nejakých problémoch sme nenašli... takže sme pozreli káble okolo snímačov tlaku, všetkých senzoroch a pozreli live hodnoty.

Spokojný so zdanlivým stavom motora sme všetko vyčistili, zložili a hurá na cestu ( piatok, 24. mája, 2019 ).
Naposledy upravil/-a DaDoAbraham v Piatok, 6. Decembra 2019, 21:07, upravené celkom 3 krát.
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v NL

Piatok, 6. Decembra 2019, 12:23

Kapitola 2, zaujímavá cesta....kto vie čo bude....

Z domova sme vyrazili v stredu 30.5.2019. Rozhodli sme sa to vziať vrchom cez Poľsko nakoľko to vychádzalo najlepšie.... zastavili sme sa v Krakowskom KFC (hneď to na začiatku) reku, že dáme večeru.... po výbornej večeri sme nasadli do auta a rozhodli sa vydať dalej na cestu... no lenže prvý problém....auto nechcelo natočiť.... držal som kľúč v štartovacej polohe a točilo, točilo, točilo a točilo asi niečo cez 10 sekúnd... no ako nebolo mi všetko jedno nakoľko to trvalo ako večnosť.... reku čo teraz ? Ideme ďalej ? otáčame ?

Vole auto skontrolované, za jazdy si priadlo krásne tak neviem no.... pokračovali sme teda ďalej....na konci PL sme zastavili na pumpe, dotankovať....reku lacnejšie ako v DE.
Tak teda sme natankovali a potreboval som naštartovať aby som presunul auto ku kompresoru aby som mohol skontrolovať pneu....štart trval 7-9 sekúnd... reku no fasa....ale chytilo.... na tej pumpe som štartoval ešte raz cca 5 sekúnd... reku možno sa to spraví a bude OK....tak v tú noc som musel štartovať ešte raz na konci DE na pumpe a tam chytili za 3-4 sek.... tak som predpokladal, či niečo nebolo s palivom....aj keď výkon bol krásna a s plne naloženým autom nebol problém ísť na lepších úsekoch aj 220 km/h.

Dorazili sme !
Obrázok

Zatiaľ povedané rýchlo a pohodlne.... každopádne šli sme na návštevu za brachom, Keďže brácho býva v centre a k jeho bytu moc prístup nie je tak sme zvolili blízke podzemné parkovisko na vyloženie batožiny a následne, že sa preparkuje na víkend auto niekde ďalej na bezplatné parkovisko....nakoľko ho nebudeme potrebovať....

Po pol hodinke som šiel do garáže aby som auto vzal preč....lenže čo sa nestalo... no nenaštartoval som... vôbec ani keby som točil pol hod....čožžžž....som nemohol riskovať nakoľko som mal len toľko pokusov, koľko baterka bola schopná vydržať....
Naposledy upravil/-a DaDoAbraham v Piatok, 6. Decembra 2019, 21:12, upravené celkom 2 krát.
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Začal rok 2019 =D

Piatok, 6. Decembra 2019, 12:45

Kapitola 3, ako z toho von ?

Našťastie som mal so sebou svoju diag a hneď som ho v garáži napichol... Bolo tam viacero chýb ale väčšina z nich odkazovala na senzor tlaku na raily :-k

Obrázok

Riešili sme to tu na klube s chalanmi a hľadal som aj rôzne na nete... keďže hlavné podozrenie bolo na snímači tlaku, ktorý sa nachádza vzadu na raily, tak začať od neho.... no bolo to hodina a pol trápenia kým sa mi podarilo odpojiť ten konektor, nakoľko držal tam jak o život.... [-(

No moje pátranie ma priviedlo k tomu, plus mi to odporúčala aj ISTA, že mám odpojiť konektor tlaku paliva a auto by si malo vziať nejaké defaultné hodnoty a naštartovať.
Žiaľ nestalo sa tak a po dvoch a pol hodinách som to vzdal... reku vymlátim baterku úplne a potom budeme fuč....nechal som to tak porozoberané s tým, že ho nechám úplne vychladnúť do nasledujúceho rána ( pre prípad vsetrekov alebo čo ja viem ) a šiel som preč nakoľko som bol ešte rozbitý z 13 hodinovej cesty.... :roll:

Takže neposlušný traktor zostal vo fajnej "lacnej" Holadnskej garáži v centre ](*,)
Naposledy upravil/-a DaDoAbraham v Piatok, 6. Decembra 2019, 21:03, upravené celkom 1 krát.
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Zeky3
Príspevky: 695
Registrovaný: 2.4.2015
Auto: Imola E46
Kraj: Žilinský

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 15:52

Fasa, to je nepríjemné a ešte po tom čo si pred cestou auto skontroloval.
Daj ďalej ten príbeh čo a ako po tom, som sa začítal a naraz koniec :D
Či afto máš ešte stále v tej fajnej holandskej garáži či ako?
 
D.J.Johan
Príspevky: 42
Registrovaný: 19.2.2015
Auto: E39 525d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Vranov n/T

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 16:01

Ja som mal problém so vstrekom, za studena ešte v pohode, za tepla štartovalo dlhšie. Aký rozmer tesnenia si použil na vákuovú pumpu (jedno je od hlavy valcov - objednateľné a druhé v samotnom tele vákuovky - to sa nedá samostatne)?
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 18:07

Na takom aute mozes kontrolovat co chces, nema to 4 diely aby si vedel vymenit/skontrolovat vsetky. :D Cim viac clovek vie tym vacsia sanca, ze sa to dosere. Ludia nezasveteny jazdia na totalnych popolniciach kde vsetko drzia zdrhovacky a izolacka a nestoja nikdy. Ty do auta plasnes 2 litre nech je pokoj a o tyzdnej jebne zase daco ine.

K problemu.. asi blba otazka ale podavacka huci? Mas v nadrzi min. 25L keby neslo precerpavanie? Ak toto mas tak odpoj prepady aj konektory zo vstrekov a zastartuj. Ak bude strop od nafty je vadny vstrek. Ak bude pomaly vytekat zo vsetkych tlak tam je a je vadne cidlo. Ak nebude tiect nic je v chuji DRV alebo CP1.
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 19:26

Zeky3 napísal:
Fasa, to je nepríjemné a ešte po tom čo si pred cestou auto skontroloval.
Daj ďalej ten príbeh čo a ako po tom, som sa začítal a naraz koniec :D
Či afto máš ešte stále v tej fajnej holandskej garáži či ako?
No je to príbeh minulý a auto už je našťastie doma a v poriadku, každopádne sorry za pokazenie tragikomického čítania ale musel som ísť preč takže som si musel dať v písaní pauzu :-"


D.J.Johan napísal:
Ja som mal problém so vstrekom, za studena ešte v pohode, za tepla štartovalo dlhšie. Aký rozmer tesnenia si použil na vákuovú pumpu (jedno je od hlavy valcov - objednateľné a druhé v samotnom tele vákuovky - to sa nedá samostatne)?
Vakuovku sme pretesňovali prv len nejakým silikónom/tmelom neviem čo to bolo zač a potom nakoniec sme neskôr menili celé tesnenia vaka plus vakuovky ale zas mi to tam nejako slzí....neviem čo to z toho ale dačo tam je takže v servise budeme mať ďalšiu debatku :roll:

starynovy napísal:
Na takom aute mozes kontrolovat co chces, nema to 4 diely aby si vedel vymenit/skontrolovat vsetky. :D Cim viac clovek vie tym vacsia sanca, ze sa to dosere. Ludia nezasveteny jazdia na totalnych popolniciach kde vsetko drzia zdrhovacky a izolacka a nestoja nikdy. Ty do auta plasnes 2 litre nech je pokoj a o tyzdnej jebne zase daco ine.

K problemu.. asi blba otazka ale podavacka huci? Mas v nadrzi min. 25L keby neslo precerpavanie? Ak toto mas tak odpoj prepady aj konektory zo vstrekov a zastartuj. Ak bude strop od nafty je vadny vstrek. Ak bude pomaly vytekat zo vsetkych tlak tam je a je vadne cidlo. Ak nebude tiect nic je v chuji DRV alebo CP1.
No je to už vyriešené, dostanem sa k tomu a vtedy tuším aj sme si spolu o tom v e39 vlákne písali a radili ste mi...
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Zeky3
Príspevky: 695
Registrovaný: 2.4.2015
Auto: Imola E46
Kraj: Žilinský

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 19:41

Ludia nezasveteny jazdia na totalnych popolniciach kde vsetko drzia zdrhovacky a izolacka a nestoja nikdy. Ty do auta plasnes 2 litre nech je pokoj a o tyzdnej jebne zase daco ine.
Tak je :thumbup:
No je to príbeh minulý a auto už je našťastie doma a v poriadku, každopádne sorry za pokazenie tragikomického čítania ale musel som ísť preč takže som si musel dať v písaní pauzu
Tak paráda, hlavne že to dobre dopadlo.
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 20:01

Takže jdeme dál... na druhý deň ráno prebehol pokus o štart....z malou dušičkou som veril, že ho nakopnem a pôjdem niekam do servisu ho pozrieť.... samozrejme ako sa dalo čakať nič... #-o

Takže riešiť odťah.... to telefonovanie holanďanom v Haagu bolo dosť komické.... aj kvôli cene odťahu som hľadal servis v okolí s nejakými recenziami a ideálne s odťahovou službou....

Obvolal som X servisov. V pár mi povedali, že teraz ma nevezmú a chápal som to nakoľko nie vždy ma každý čas, bol piatok. Lenže ideálne som potreboval to poriešiť čo najskôr keďže v nedeľu sme sa chystali domov. V niektorých viazla komunikácia nakoľko po anglicky nevedeli... Našiel som dokonca jedneho slováka, ktorý má servis priamo v Haagu.... Na moje prekvapenie som po vysvetlení môjho problému dostal šokujúcu odpoveď :
"Je mi to ľúto ale slovákom auta neopravujem, nestojí mi to zato.....Ja mám svoju klientelu takže vám nepomôžem sorry."

Bol som kus v šoku ale pochopil som to neskôr....
Zrazu mi zazvonil zvláštny telefonát kde sa mi predstavil jeden pán, ktorý vlastne bol slovák žijúci v NL a že mu volali zo servisu, v ktorom je stály zákazník. Volali mu teda do servisu nakoľko medzi nami bola jazyková bariéra takže cez neho sme to všetko dohodli.... našťastie mali aj odťah k dispozicií... 8-[
Dohoda bola následovná, prídu pozrú auto a skúsia ho naštartovať.... ak sa im to nepodarí vytiahneme ho na lane z podzemnej garáže von ( nakoľko odťahovák by tam nevošiel ) a príde odťahovák, naložíme ho a pôjdeme do servisu... doholi sme cenu v prípade odťahu 150€ na naše pomeri dosť na 2,5km ale tak čo už sme v Holandsku....
Takže prišli.... boli to dvaja turci žijúci v NL takže asi preto tá angličtina.... OK nevadí rukami nohami sme sa dorozumeli.... prišli k autu, striekli nejaký sajrajt do sania a auto štartlo =D>
Neskor som zistil, že stačilo obyčajný štart sprej čož ma vôbec nenapadlo.... ](*,) takže sme sadli do môjho auta a bez potreby odťahu sme po vlastných došli do servisu aby to pozreli....
Dopadlo to takto :
Obrázok

Takže sumárum.... pozreli sa na auto....na nič neprišli.... výsledky z diag si googlili a oznámili mi, že bude lepšie keď sa mi na to pozrie nieto u nás nakoľko to môže byť vážnejšie keďže je problém asi s dodávkou paliva.... Predstatve si že odťah za 150 mi zaúčtovali....ďalej 25€ za robotu a 11€ za štart sprej ..... takže reálne som dal 186€ za štart sprej....

Diag sa zasa odvolávala viacmenej len na ten senzor tlaku na raily.... ale ten sme zavrhli lebo auto ani po odpojení nenaštartovalo.... OK.... naštartovali sme ho bolestivo s tým štart sprejom a preparkoval som ho na vyššie spomínané bezplatné parkovisko, kde ho do nedele uložím
Obrázok
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 20:53

Zeky3 napísal:
Tak je :thumbup:
Tak paráda, hlavne že to dobre dopadlo.

No....moc dobre to teda nedopadlo.... aj keď.... no správ si nazor sám :-"

Kapitola 4 : Cesta domov....

Takže v nedeľu odhodlaný a vyzbrojený sme sa vydali na cestu z NL.... Keďže auto po naštartovaní jazdilo pekne a s štart sprejom to bolo tiež kvázi bez problémov tak sme vyrazili...

Prešli sme celé Holandsko, celé Nemecko auto si priadlo priam krásne, reku už nám asi dopraje pohodlnú jazdu až domov a potom doriešime ten zádrhel. Zastavili sme v DE kvôli tankovaniu a WC... po 15 min prestávke sme vyrazili ďalej....samozrejme štart len cez sprej....

No neviem či to bol osud alebo čo ale zastavili sme asi o 5. ráno na raňajky v KFC :-" čož bolo cca asi v polke trasy cez Poľsko.... po výborných raňajkach sme dali kávu a šli k autu ....čo čert nechcel prestal sprej fungovať ](*,) .... ONO TO PRESTALO ŠTARTOVAŤ !!! ZAS !!! skoro ma porazilo fakt.... takže na diaľničnej benzínke v PL 400km od domu zase bezradný...
Obrázok

Takže nakoľko po Poľsky viem, jazyková bariéra nebol problém, cez obsluhu ČS sme získali kontakt na príjemného podnikateľa (odťahovkára), ktorý mal aj vlastný servis.... Takže prišiel popozeral na auto a usúdil, že nevie čo s tým môže byť a keďže nemá rozsiahle skúsenosti s týmito autami tak by mu možno niečo trvalo kým by prišiel na závadu, takže nám odporúči a aj nás zavezie do neorigo ale vraj dobrého BMW servisu v okolí.... Boli sme na diaľnici čiže sa musel točiť peknú štreku (80km aby sa k nám dostal a ďalších 20km z pumpy do servisu) čiže ďalších 150€ odťah... :-({|=

Obrázok

No nič....priviezol nás k servisu o 7. ráno s tým, že by mali otvárať o 8. . Tak my unavený, nervózny a bez istoty, že nám pomôžu sme bezradne čakali na pomerne odľahlom mieste pri servise ( bol na priemyselnom okraji mesta ). Cez net sme zistili, že otvárajú o 9. tak čakáme....čo iné nám ostáva....servis vyzeral byť z vonku veľký :-k
Prvý pán prišiel 8:45 tak celý šťastný som šiel skúsiť šťastie a vysvetliť mu v akej kaši sme....

Reku OK..... povedal.... Počkajte kým prídu ďalší chlapi, vtisneme ho k servisu a pozrieme na to....

Veľmi mi odľahlo....lenže chlapi prišli až pred 11. čiže boli to fakt dosť nervy, že čo a prečo sa deje.... Vtisli sme ho k servisu a robotickou rýchlosťou začali rozoberať plasty a kryty motora =D> fakt klobúk dole.... presne vedeli, kde čo a ako... ALE.....

Napojili na diag popozerali live hodnoty a usúdili, že problém bude v samotnom vysokotlakom čerpadle a bude musieť ísť nové....pozreli dodávateľov a ukázalo sa , že v dohľadnej dobe (do dvoch dní) iné ako orig nezohnajú.... cenu za orig mi povedali 7000zl čož je ekvivalent 1650€.....
No akoooo..... skoro ma jeblo no.... Lenže ešte dávnejšie som sa zo známi bavil o vecičke zvanej regulátor tlaku paliva na čerpadle..... Tak som im to skúsil navrhnúť.... pozreli na mňa pohľadom, že pochybujú nakoľko hodnoty na diag im naznačujú, že samotné čerpadlo je fuč.... Ale ja som trval na vymenení nakoľko po rozhovore sa usúdilo, že kľudne môžu byť zlé obe veci.... tak s tým, že sa nebude dať diel vrátiť, ak nepomôže, tak skúsime ísť od toho regulátora... medzi sebou si tak hundrali, že zbytočná stráta času ale čo už povedal som ja to chcem skúsiť.... predsa ten regulátor nestál 1650€ ale 150€... našťastie našli jedného dodávateľa po dlhom obvolávaní, ktorý diel dokázal doručiť v daný deň.... o 15. došiel....

Bol to hnus deň, to vám poviem, vyčerpaný počas horúceho dňa sme si našli pekný trávniček a ako bezdomovci sme si zdriemli pod stromom :roll:
Zrazu sme zavetrili, že došiel diel....chlapi sa okamžite psutili do výmeny.... trošku nadávania okolo prístupu bolo ale výmena do pol hodinky bola hotová... a teraz chvíľa pravdy.... štart....

Auto po otočení kľúča na prekvapenie mechanikov naskočilo bez absolútneho zaváhania do 1 sekundy ! Zázrak sa stal....dúfal som v to ale pri tom ako sa všetko jebalo už som tomu fakt neveril...
Bola to fakt čarovná chvíľa po nastartovaní.... bolo to až cítiť ako všetkým odľahlo a stres kus začal opadávať....chlapi v servise s úsmevom na perách neveriacky krútili hlavou \:D/

Obrázok


Takže už nasledovalo len poskladanie auta, samozrejme skúšobná jazda, čo sa stane ak sa zohreje, ale ja som mu už veril a ako sa ukázalo aj správne.... no a ešte zaplatiť ( za robotu popýtali len 30€ :thumbup:) a šup dokončiť toto trápenie.... A zazvonil zvonec a auto jazdí krásne do teraz.... :mrgreen: :mrgreen:

Príbeh pokračuje ďalej ale našťastie táto cesta už skončila dobre a dnes po nej zostala len úsmevná spomienka.... takže VIVAT m57 :mrgreen:
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Zeky3
Príspevky: 695
Registrovaný: 2.4.2015
Auto: Imola E46
Kraj: Žilinský

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 22:02

No aj takéto veci sa v živote stávajú, nenarobíš nič, hlavne že ste nakoniec dorazili domov a problém sa Ti podarilo vyriešiť :thumbup:
P.S.: mňa by na Tvojom mieste asi jeblo :D
 
filipe46
Príspevky: 998
Registrovaný: 15.12.2015
Kraj: Žilinský

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 22:30

Tvl keď som dral 46tku do De tak 1100km bez odstaveného motora, pre istotu , 😀
Ale i tak vedel si že ti auto neštartuje a aj tak ho odstavíš troška naivné že si sa spoliehal na štartsprej 😃
VW Golf R 2016 2.0TSI

Ex BMW 3er 2001 3.0d tour

Ex Audi A6 2013 3.0TDI
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Piatok, 6. Decembra 2019, 22:37

filipe46 napísal:
Tvl keď som dral 46tku do De tak 1100km bez odstaveného motora, pre istotu , 😀
Ale i tak vedel si že ti auto neštartuje a aj tak ho odstavíš troška naivné že si sa spoliehal na štartsprej 😃
Hej no... ](*,) tiež som nadával sám na seba....
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Autor témy
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: [E39 530d A/T] Mizéria v Holandsku str.13

Sobota, 7. Decembra 2019, 00:46

Ale vynechal som tam jednu pasáž nakoľko moc sa mi to nechcelo rozpisovať....
keby som nevypol motor pri KFC tak by mi to aj tak nemuselo zaručiť dojazd :wink:

Medzi tou 7. hodinou a 9. oco mi povedal pod skúsime to ešte raz pretočiť.... a pretočili sme... agregát štartol! Tak sme jak "kokosi na snehu" doň naskákali a vydali sa na cestu s tým, že ho nevypneme ani keby sa neviem čo dialo... po šiestich km ešte v dannom meste "Opole" nám na stredné veľkej križovatke pred vjazdom na diaľnicu auto zasa zrazu zdochlo....
NAŠTARTOVANÉ....
jak "posádka v pitstope" sme na tej križovatke vyskočili s auta s tým, že ho odtlačíme na kraj... po odtlačení dokonca naposledy po dávkach spreju naštartovalo (aj keď v hlave som mal ďalšiu cifru za ďalší zbytočný odťah) a z klincami pod zadkom sme došli tých 6 km späť do servisu.... lebo toto riskovať ďalej zmysel nemalo....
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 80 neregistrovaných