Takže ako by som začal, po dlhšom čase to tu zrekapitulujem. Ako som sa vrátil z dovolenky auto sa odtiahlo do servisu... Poprosil som servisáka aby to tam rozobral a identifikoval chyby (diery v chladení). Na druhý deň som sa zastavil v servise popozerať čo a ako, poobjednavať diely a dohodnúť sa na cene...
Takže keď mi to všetko nacenil tak sa mi zatočilo v hlave... rozhodol som sa, že si diely objednám sám. Čo sa týka opravy potreboval som :
- spätné potrubie (odvzdušnovacie,
diel č. 7)
- vodná hadica (
diel č. 1)
- remenicu kľuky (Corteco)
- remenicu serva (orig.)
- klínový remeň (Contitech)
- klima remeň (Contitech)
- napínak aj s kladkou pre klímu (Ruville)
Dlhšie som mál naplanovanú výmenu termostatov nakoľko sa auto prirodzené nezohrievalo, keďže všetko bolo rozmontované rovno som sa rozhodol, že vymením :
- termostat hlavný (orig.)
- termostat EGR (orig.)
- výmena chladiacej kvap aj s prečistením celého systému chladenia
- zohnal som si konečne originál expanzku tak rovno šla tam
Pri nakladaní na odťahovku tak som si všimol, že mi niečo klopkalo a bola vôľa (zanedbateľná, horšie bolo to klopkanie) tak som myslel, že tyčky riadenia sú off. Ale na moju smolu som zistil, že hrebeň riadenia má až 1cm vôľu (skákal hore dole)
Takže jediná možnosť bola repas. Repasovať som to dával do PSTservice. Riadenie, ktoré mi poslali bolo bez servotroniku aj keď som to s nimi riešil dosť dlho no išiel som do PO osobne to vymeniť a vyzeralo to potom všetko ok.
Ako sa povoľovala nápravnica kvôli riadeniu zistilo sa, že treba aj
- silentbloky motora (Corteco)
Takže bolo to zdlhavé, čo sa týka zháňania