Neskôr som opäť musel začať riešiť trasenie. Auto triaslo/trasie pri rýchlosti od 80-110 ale niekedy ho cítiť aj pri iných rýchlostiach....je to nejak závislé od konkrétnej jazdy....
Prezreli sme s mechanikmi nápravy a začali sme ísť od vecí, ktoré treba meniť... Spravil som nejaké pozorovania aby som mohol určiť, či to je spôsobované motorom, pohonom alebo podvazkom prípadne kolesami....
Aby som vylúčil motor a prevodovku tak som pri rýchlosti 100km/h dal "N" aby sa motor/prevodovka dali do režimu neutrál, následne som pozoroval, či sa trasenie mení. otáčky padli, rýchlosť bola vyradená a auto naďalej triaslo bezo zmeny. Takže som predbežne vylúčil motor aj prevodovku z drobnohľadu....
( Ak máte niekto nejaké vedomosti o správnosti/nesprávnosti môjho postupu, s radosťou uvítam !!! ) V servise som im opísal moju testovaciu metódu a usúdili sme, že keďže hardy spojka vyzerá byť opotrebovaná tak ju skusíme vymeniť. Ďalej sme vymenili kritické veci na nápravách :
- Hlavné predná ramená horné (Lemforder)
- Zadné ramená spodné (Lemforder)
- Hardy spojka (orig).... a taktiež sme objednali orig uloženie kardanu ale nakoľko to čo bolo na aute vyzeralo ako nové a bolo tiež origo tak sme ho nemenili takže ak niekto má záujem mám
nové origo nepoužité uloženie kardanuPo výmene dielov trasenie takmer neustalo....čož má dosť sklamalo.... vymenil som predné pneumatiky nakoľko mal som podozrenie na nich a taktiež nepomohlo.
Samozrejme nasledovala ešte geometria.
