Diferenciál je konečne po dlhom čakaní bez problémov prehodený. Môžem si spokojne odpovedať na otázku, sedí tam diferenciál z X1. Čo som mal zatiaľ možnosť vyskúšať, myslím si že ten kratší pomer auto trošku oživil. So samosvorným diferenciálom (LSD) to vyzerá, že nás čaká kopec srandy.
Čo sa preskladania diferenciálu týka, so správnymi nástrojmi je to pomerne jednoduché. Problémom bolo akurát vytiahnutie vymedzovacích sekeriek, na ktoré sme nemali vhodné kliešte ale vynaliezavosť nakoniec zvíťazila. Okrem toho menšie komplikácie predstavovalo zlisovanie krúžkov na ktorých sú ložiská (bearing race) a dotiahnutie kolesa na nový diferenciál s odporúčanými 110 Nm, čo však nakoniec s momentovým kľúčom nebolo až také náročné. Ako je vidno na fotke, vôla je v odporúčanom intervale s hodnotou desať stotín milimetra. Najdôležitejšie na koniec a to magnet na vypúšťací šrób.
Výmena ako taká bola už horšia, ale určite to stálo za to.
Teraz už len čakať kým prídu nové stabilizátory, no tie vyzerajú na komplikovanejšiu výmenu.Aspoň zopár fotiek:
Otvorený dif
MFactory LSD
Ešte fotka otvoreného Performance ESD ak by to niekomu pomohlo: