No tak na case to updatenut.
Ideme teda na tie sposoby vyberania motora..
1) Prvy krat to vyberanie motora bolo jednoznacne najhorsie, lebo to bolo prvy krat
A lebo neboli priestory a poriadne naradie. Hlavu som zhodil vtedy este v aute, potom dosli chalani na pomoc, dali sme dole masku, vsetko dali prec co bolo treba a tahali sme rucne blok motora+vanu s prevodovkou von
Poviem vam, bola to docela sranda ale predsa len tuto metodu samozrejme neodporucam
2) Tu som bol u znameho v servise cize naradie a priestory super. Plan bol zirafou vytiahnut motor von aj s prevodovkou - nejak sa nam to nedarilo, je tam dost malo priestoru, prevodovka tam pride na kasnu a olejova vana nejde cez napravnicu. Ano urcite sa to da, ked ma clovek nervy alebo ked je clovek jednoducho sikovnejsi ako ja
No tak na to sme sa vysrali - Rozhodli sme sa zhodit napravnicu s motorom a prevodovkou. Bolo to fakt jednoduche, no bez normalneho zdvihaku ste vaicmenej v prdeli
Jedina "pain in the ass" bola tyc riadenia a to ze potom treba robit geo ( No to cloveka uz nezabije
)
3) Teraz to bolo u pepka, velmi mu dakujem za priestory a pomoc
Z hora som si vsetko odpojil sam, cize sanie, vodu, kablovacku atd, z dola sme uz makali spolu s pepkom, vyfuk-kardan-spojkovy valcek- nakoniec aj prevodovka ( pepek mal super opaskovane "koleno" cize sa dostavalo k srobom podozrivo ppči
), zhodili sme prevodovku, dali auto sp5 na kolesa a zirafou vytiahli motor- ziarafa mala na jednom konci normalnu "zeleznu retaz", no druhu sme nenasli, po ruke bol klinovy remen - vytiahli sme to a prezili sme to
.
Ked to mam zhrnut podla jednoduchosti, 3-2-1 ...Preco? Asi lebo som to uz robil 3. krat a presne som vedel co ma caka. Ale asi aj lebo to je najjednoduchsia moznost. A lebo je Pepek sikovny. A ja uz docela tiez, aspon co sa vyberania motora tyka