... všetko o BMW ...
Hugino napísal:to by som bol nerad aby to tak bolo pochopene. Pribeh som totiz cital davnesie id zaciatku a uz ked som videl prvu stranu tak som vedel ze toto bude mat majitel tazke s tym autom. Neskor som ho zacal obdivovat za trpezlivost, nasledne ked sa to zacalo opakovane sypat a majitel sa stale nevzdaval, som uz zacal trochu mat strach ze ked mu raz prdnu nervy, tak to niekde do steny napali alebo to z mosta roztlaci. Kto uz zabudol nech si pozrie prvu stranu tohto pribehu. Auto s privela km, stocene, majitelia-dojici (kym to jazdi nejak to polepime za 5 korun nie...), vela oprav hned v prvom roku svedciacich o "zodratom" aute fakt uz za hranicu kedy to ma zmysel robit...blesk, ale nie každý si môže dovoliť zdroj štastia ako ty napríklad. Na druhej strane obdivujem Adama, že má stále tie nervy a chuť sa v tom aute rýpať, byť ním, tak ho už asi jebnem do garáže (alebo do Dunaja), kúpim si nejaké daily za 5 korún a o rok sa naň prídem pozrieť s tým, že čo ďalej
SurrendeR napísal:po vojne je kazdy kapitan,.. hold koli zlemu zaradeniu rychlosti zacal nasledovat sled nestastnych udalosti .. motor v haji a zohnad dobru 2.8 chce vela stastia .. to zial nebolo na jeho strane a to ho stalo nemale peniaze. povodne to tolko stat nemalo ale to zistis az ked je vsetko npc.. potom uz darmo plakat nad utratenymi prachmi a treba sa otriast a ist dalej.. opet je to o rozhodnuti, ci len vymenit motor, tento zgeneralkovat alebo ako .. urcite keby na zaciatku vedel co ho caka, tak takouto cestou nejde, ved to uz mohol kupit nejaku 528 z nemecka bez papierov a rozpredat.. ale vtedy to vyzerala ako draha a dlha investicia.. no opak nakoniec mohol byt pravdou, ale to kurva nikto nevie, pokial sa nevyda danou cestou.
pistacik11 napísal:jak pristineship pise, ano stravil som v servise isty cas so 6kou, ale bolo to po 2 rokoch, spravilo sa to, a jazdi to. plus 30000km rocne neni malo na 10 rocne auto. a ano, je to V8 s troska vyssim vykonom a trosky iny level auta jak E36. keby to bola M3 tak by som nepovedal pol slova, ze ju chce drzat pri zivote, ale sedan 328, myslim si ze sa da najst aj vhodnejsi kus.Fuxxo no len, koľko si si ty postal v servise so 6-tkou? On primárne jazdí na inom aute, keď ma toto ako hoby, tak nech sa s ním hraje
pistacik11 napísal:ano, lenze ja som jazdil 30+ tisic kilometrov rocne. F32 som sice kupil, ale E63 je stale v garazi aj napriek tomu ze ma tak srala, tak prave toto je jej miesto, raz za mesiac vytiahnut prevetrat zabavit sa, hotovo. ale problem je ten, ze som do toho auta nevrazil ani zdaleka 2nasobok jeho kupnej ceny nemam v nom ani 5 litrov, a to aj s kolesami co stali 1500..Vy tu všetci riešite, že je to e36 normálne auto, ktoré nikdy nebude mať hodnotu majiteľovi sa peniaze nikdy nevrátia atď.. Samozrejme máte pravdu, lenže čo keď majiteľ to auto ani predať nechce? Po kúpe riešil veci ako každý druhý majiteľ e36, kasta celkom OK, menil normálne veci a zveľaďoval interiér. Keby nebolo jedného zlého podradenia najazdil by tiež dosť km.
Fuxxo to porovnanie s tvojou e63 bolo myslené tak, že teba tiež jej servis a spoľahlivosť srali na toľko, až si kúpil f32.
On má ešte okrem tejto nehnuteľnosti ešte starého lancera a priusa. Čiže to, že e36 stojí ho nijak moc tankovať nemusí. A s ďalšími opravami si zlepšuje skill. Pozri si je úplne jasné, že e63 je úplne iná liga, ale máš ľudí, ktorím sa páči aj e36. Veď je to taká motokára a skvelé šoférske auto a pritom nemusí to byť ani m3 a vyčaruje úsmev na perách. V tomto ohľade sa e46 čo ste spomínali, žeby mohol mať veľmi nechytá. Jediná vec, prečo má toľko problémov s tým, že sa ulakomil na "prvý" motor a nepočkal si na niečo lepšie